Никол Кидман на црвениот килим со двобојна тоалета што го запира здивот


НИкол Кидман на црвениот килим во Венеција

Никол Кидман секогаш знае како да емитира сопствен сјај под рефлекторите.

Актерката позираше на 81. Меѓународен филмски фестивал во Венеција – и каков влез беше тоа. За нејзиното прво појавување на гала настанот, Кидман прошета на црвениот тепих за премиерата на нејзиниот филм Babygirl,  во двобојна тоалета што го запира срцето од модната колекција есен/зима 2024 на Скијапарели.

Скулптуралниот фустан се одликуваше со проѕирно беж елече со слоеви како облаци кои го красат деколтето без презрамки и ребрести корсет што ја стегна Кидман во половината, а потоа се разгоре на страните за да создаде драматична силуета на песочен часовник. Како што завршуваше елечето, почна здолништето, во мастило црно – преминот од беж во црно кој се состои од дожд од црни светки и јасни монистра, а боите на апликациите создаваат остри контрасти на ткаенината со спротивна боја. Мали црни светки исто така беа расфрлани низ беж елече.

Од под нејзиниот фустан ѕиркаа црните кадифени потпетици на Кидман, кои одговараат не само на здолништето и светките на парчето, туку и со црн црн молив за очи на Кидман. Таа го надополни изгледот со обетки од бел бисер и неколку дијамантски прстени.

Babygirl на A24, во режија на Халина Рејн и со Кидман во главната улога, е еротски трилер за Роми, моќна извршна директорка со седиште во Њујорк, која ја става својата кариера и семејството на линија кога започнува дрска афера со многу помлад практикант.

„Станува збор за желбите, вашите внатрешни мисли, за тајните, бракот, вистината, моќта, согласноста, јазикот [околу] сексот“, рече Кидман на неодамнешната прес-конференција. „Тоа го кажува една жена преку нејзиниот поглед и тоа е она што го направи толку уникатно. Одеднаш, требаше да бидам во рацете на жена со овој материјал. Беше многу длабоко и многу слободно да можам да ги споделам тие работи“.