Никол Кидман ја изненади Венеција со ретро папучи од 70-тите
Венеција- Можеби есента е веднаш зад аголот, но Никол Кидман ги одржува силните вибрации во италијанскиот летен стил. Додека го промовираше својот еротски трилер Babygirl на Филмскиот фестивал во Венеција, ѕвездата на Big Little Lies изгледаше како класичната филмска сирена додека позираше со своите колеги на култната позадина на градот со водените такси.
Оскаровката ја покажа својата фигура во едноставен црн фустан во А-линија Bottega Veneta, со длабоко деколте и „многу скромни“ надуени ракави кои беа нагласени со плетенки во стилот на рибна опашка и суптилни исечоци на нејзиното рамо. Здолништето со средна должина се разгоре на колковите и за малку ќе отиде до нејзините глуждови, давајќи му многу сарафанска атмосфера.
Таа го истакна нежното деколте на фустанот со средна должина со висококвалитетно опавче со елегантен горен дел и обемни кадрици – фризура која изгледаше исто како иконскиот изглед што тогаш црвенокосата Кидман го носеше за настан Омега во 2009 година.
Кидман го надополни својот порцелански тен со смели веѓи, дефинирани мачкини очи и меки розови усни. Суптилен црн часовник со златен хардвер, тренди црни мачкини очила за сонце и пар папучи инспирирани од ретро, го комплетираа нејзиниот аутфит на филмскиот фестивал во Венеција.
Актерката од Undoing, која неодамна изјави во интервју за Vanity Fair дека нејзината улога во филмот ја оставила да се чувствува „парталаво“ и „многу изложена како актер, како жена, како човечко суштество“, им рече на новинарите во петокот дека се чувствува удобно на снимањето на ранливите сцени од филмот со жена режисер на чело.
„Ова е приказна за една жена, и ова е, се надевам, многу ослободувачка приказна. Го раскажува една жена преку нејзиниот поглед… и тоа е она што, за мене, го направи толку уникатно, беше тоа што одеднаш ќе се најдам во рацете на жена со овој материјал“, рече таа за време на прес-конференцијата одржана пред премиерата на филмот, за People.
„Тоа е она што го направи толку привлечно, да се биде во рацете на Халина, бидејќи знаев дека нема да ме искористува. Мислам, како и да го протолкува тоа, јас не се чувствував експлоатирана. Се чувствував многу дел од тоа. Тоа е приказната во која сакав да бидам дел, што сакав да ја раскажам и секој дел од мене беше посветен на тоа“, продолжи таа.