„Негувај ја едноставно“: Филозофијата за нега на кожа на Бред Пит дава резултати
Филозофијата за нега на кожата на Бред Пит е „негувај ја едноставно“: „Чистење, серум, крем. И тоа е тоа“, објаснува тој. „Сум пробал производи во минатото и некои вклучуваа многу чекори и тоа не е за мене, ми треба едноставна рутина.“ За 60-годишниот Пит, оваа едноставна рутина беше причина да промовира сопствен бренд, со француски потпис, Beau Domaine, кооснован со семејството Перин, неговиот партнер во многу популарното розе вино Côtes De Provence од неговото биодинамично лозје, Шато Миравал. Тие работат заедно од 2012 година.
Beau Domaine не е козметика специјално за мажи. Ниту е дизајниран да го врати часовникот назад – како што вели Пит, „терминот „анти-стареење“ е заблуда“ – туку да го подобри здравјето на кожата со текот на времето користејќи антиоксиданси добиени од винова лоза. „Веруваме во добро стареење, со здрава кожа која елегантно старее“, додава тој.
Во време кога се чини дека секоја А-листер има нова линија за убавина, Пит енергично ги тестираше самите производи една година пред лансирањето на производите за нега на кожата, во 2022 година.
„Знам дека има нови производи кои се лансираат речиси секој ден, па да не открив вистинска разлика во мојата кожа, немаше да се мачиме“, објаснува тој. „Искрено, немаше да го направиме тоа освен ако не почувствуваме дека тука има нешто валидно, нешто оригинално, нешто што функционира.“ Пит забележа промена во текстурата на неговата кожа и беше „навистина изненаден“ од резултатите.
Beau Domaine има корист од експертизата на професорот Пјер-Луис Теиседр, експерт за фенолни соединенија од грозјето, и генетичарот проф Николас Леви, кој ја истражува прогеријата, исклучително ретко генетско нарушување кое предизвикува предвремено стареење кај децата. Петнаесет години во изработка, линијата за нега на кожа има две патентирани активни состојки, GSM10 и ProGR3.
Пристапот беше разгледан од самиот почеток: „Нашата цел е да ги имитираме органските циклуси на природата, каде што отпадот не постои“, објаснува Пит. „Сè што е фрлено, станува храна за нешто друго.“ Затоа амбалажата не е случајна: шишенцата кои се полнат се затвараат со рустикални дрвени капачиња направени од стари буриња со вино.
Производите за нега на кожа, кои веќе имаат лојални следбеници, работат за Пит без разлика дали тој е во Прованса за пролет или во Америка за зима, бидејќи постојат две формули – едната лајт, другата со побогата со текстура – за употреба според типот на кожа и временските услови. Сè мириса суптилно и свежо.
Опишувајќи ја негата на кожата како „семејна авантура“, коосновачот Пјер Перин ни ги кажува одличните критики за производите до денес „ја потврдуваат годините напорна работа и бренд во кој длабоко веруваме, а кои ги рефлектираат истите вредности на почит кон природата како и нашата семејна винарија. Наздравуваме за тоа. (Телеграф)