Најозборувани тоалети – ретро изгледите се вратија на Оскарите 2024
Лос Анџелес– На забавата за Оскарите на Vanity Fair 2024, ѕвездите како Сиднеј Свини, Марго Роби и Џенифер Лоренс го зацементираа следново модно чувство: Надвор со новото, внатре со старото. Архивските изгледи од доцните 90-ти и раните 1900-ти беа актуелни на забавата за Оскарите на Vanity Fair оваа година, при што неколку од нашите омилени се посветија на некои сериозно ѕвездени моменти на враќање назад.
Сиднеј Свини го започна ретро трендот на црвениот тепих на Vanity Fair во бела тоалета која веднаш беше забележана како почит на Анџелина Џоли. Свини и Џоли имаат многу слични паралели кога станува збор за нивната медиумска перцепција, па да се навлезе во таков изглед има целосна смисла.
Џоли првично ја носеше тоалетата создадена од дизајнерот Марк Буве на доделувањето на Оскарите во 2004 година. Фустанот во боја на слонова коска се одликуваше со едноставни обвивки на половината со длабоко длабоко деколте и гол грб. Свини носеше соодветен бел појас и ланче од Месика. Најголемата разлика меѓу двете беше косата. Додека Џоли ги влечеше долгите слоеви во стил на полугоре, полудолу, Свини се одлучи за волуменозна фризура, која заличе на Мерлин Монро.
Одлучувајќи се за сличен бел фустан, Џенифер Лоренс пристигна на црвениот тепих на Оскарите на Vanity Fair облечена во бел фустан од колекцијата на висока мода на Живанши за есен 1996 година. Зошто е ова монументално? Па, ова беше последната модна колекција на Џон Галијано за Живанши пред да се пресели во Диор.
Оригиналниот дизајн го носеше супермоделот Кејт Мос на пистата со етерични, цветови на главата. Лоренс ја задржа нејзината убавина малку помодерна во споредба со оригиналниот изглед на модната писта на Мос, кој се чувствува целосно во знакот на ѕвездата на Hunger Games. Изгледот го комплетираше со бели салонки од Маноло Бланик.
Тоа беше голема година за модата во 1996 година, бидејќи ѕвездата на Барби Марго Роби, исто така, пристигна на црвениот тепих на афтер-забавата облечена во златен врвен корсет момент од ревијата на пистата на Муглер во 1996 година, првично носена за време на Модната недела во Париз од манекенката Кристел Сент Луис Аугустин со соодветен украс на главата. Изгледот имаше блескави мониста што висат на дното.
Како и Лоренс, Роби исто така се одлучи за модерна интерпретација на изгледот, со коса разбушавена со бранови. Таа го придружуваше корсетот со кафеава сатенска пелерина како шал, што значеше дека неверојатната чипка на грбот што можете да ја видите погоре беше ретко изложена, а изгледот го заврши со златни штикли во гладијаторски стил, исто така од Маноло Бланик.
Толку е јасно дека секоја мила за забава сака добар архивски момент, а тие се, во нашите книги, неопходен додаток за да се направи секој црвен тепих толку многу подобар. Кој ќе го однесе на следното ниво на следниот црвен тепих? Можеме само да чекаме и да видиме, но Мет Гала 2024 е веднаш зад аголот…