Најлош резултат на германските ученици на ПИСА-тестирањето – Германците шокирани


Германски студенти се дел од т.н Според образовната студија на земјите од ОЕЦД, тие ги постигнале своите најлоши резултати досега по клучните предмети како природните науки и мајчиниот јазик, а експертите како причини ги наведуваат последиците од пандемијата, недостигот од наставници и голем број имигранти. за ваквата состојба беше соопштено денеска.

Најлошите резултати досега забележани за германските студенти
„Без разлика дали се работи за математика или способност за читање, ова се најлошите резултати досега забележани за германските студенти во студијата во ПИСА“, соопшти Организацијата за економска соработка и развој (ОЕЦД).

Кога станува збор за математиката, германските ученици постигнале 475 поени, значително пониски од 500-те забележани на последното тестирање, чии резултати беа објавени во 2019 година.

Резултатите од студијата во ПИСА (Програма за меѓународно оценување на учениците), најголемата меѓународна студија од ваков вид, претходно ја шокираа германската јавност затоа што покажуваат значително пониски резултати на германските средношколци во споредба, на пример, со нивните врсници од Скандинавија.

Голем број деца имигранти не зборуваат германски
Како главни причини за падот на нивото на знаење, особено во сегментот на читање и разбирање мајчин јазик, за Германија се наведуваат голем број деца имигранти кои не зборуваат германски. Во најновото истражување дури 39 отсто од испитаните деца биле од странско потекло, додека во последното истражување уделот бил 25 отсто.

Експертите бараат повеќе инвестиции во раното вклучување на децата мигранти во образовните процеси како што се задолжителните градинки.

„Итно ни треба децата да се вклучат во процесот на изучување германски јазик уште од најрана возраст, што мора да продолжи што е можно подолго“, рече Катарина Гинтер-Вуенш, претседател на Конференцијата на федералните министри за образование.

Најдобрите студенти во Сингапур, Јапонија и Јужна Кореја
Експертите на ОЕЦД посочуваат дека во споредба со последното истражување, нивото на знаење кај анкетираните 15-годишници е намалено во сите земји каде што е спроведено истражувањето. Главната причина е затворањето на училиштата за време на пандемијата на коронавирус.

Учениците од Сингапур, Јапонија и Јужна Кореја беа најдобро на тестот во 81 земја на ОЕЦД. Од европските земји меѓу земјите со подобар резултат е само Естонија.