Леди Гага најекстравагантна ѕвезда во Венеција
Венеција- (АП) – Пет години откако „Џокер“ ја освои главната награда на Филмскиот фестивал во Венеција, режисерот Тод Филипс не може а да не биде малку нервозен поради враќањето со неговото продолжение.
„Joker: Folie à Deux“, еден од најочекуваните филмови на 81-то издание на фестивалот, ќе ја има својата светска премиера во натпреварувачка среда вечер со присутните ѕвезди Лејди Гага и Хоакин Феникс.
„Се чувствува правилно, се чувствува правилно да се вратиме во Венеција. Се чувствувавме како логична појдовна точка за нас“, рече Филипс пред премиерата. „За ова, јас сум малку понервозен. Многу е полесно да се влезе во нешто како бунтовник отколку како актуелен претседател“.
Улиците пред театарот Сала Гранде беа преполни со обожаватели на Гага кои се надеваа дека ќе ја видат на црвениот тепих.
Продолжението беше повеќе шега отколку неизбежност за Филипс и Феникс додека го снимаа првиот филм. Како прво, Феникс не е таков актер што може да скокне во „франшиза“. Но, тогаш се појави идеја да се истражи музиката што ликот на Феникс, Артур Флек, ја слуша во неговата глава. Би требало да биде смело, неочекувано и дрско како првото, мислеа тие.
Тој прв филм одекна на начин на кој никој не очекуваше: заработи над 1 милијарда долари на бокс офисот и му донесе Оскар за најдобар актер на Феникс. Еден од нејзините обожаватели беше Гага, која рече дека тоа „навистина длабоко ме трогна“ и и покажа нешто што досега не го видела.
„Џокер: Folie à Deux“ открива дека Артур Флек од Феникс е институционализиран и чека судење за неговите злосторства. Последниот филм заврши откако тој го снима водителот Мареј Френклин (Роберт Де Ниро) доцна во ноќта на телевизија во живо, што го направи Бог на одреден сет, вклучувајќи го и Харли Квин на Гага, кој го запознава во друго одделение. Двајцата веднаш се заљубуваат и одат на песна да се изразат.
И Феникс и Гага пееја во живо за филмот, со пијанист веднаш надвор од камерата, кој, како што рече, на некој начин се чувствувал како друг актер во сцената.
„За мене тоа беше некако да ја одучам техниката и да заборавам како да дишам и да дозволам песната целосно да излезе од ликот“, рече Гага. „Тоа им дава начин на ликовите да го изразат она што треба да го кажат“.
Феникс, кој првично се откажа од идејата да пее во живо, додаде: „Дел од радоста барем за мене беше тоа што ги земав овие песни кои беа стандарди и се обидував да пронајдам начин да бидат специфични за ликовите“.
Тие, исто така, научија различни кореографии во текот на неколку месеци за неколку различни броеви, вклучително и валцер на дожд. Но, и со тренинзите и вежбањето, рекоа, работите во моментот имале тенденција да се менуваат.
„Сите навистина напредувавме во моментот и во хаосот на сето тоа“, рече Гага. „Моравме да го наоѓаме секој ден. Која беше вистината на сцената, кој беше искрениот момент“.
Таа додаде: „Можете да научите песна, да научите рутина за танц… но тоа не е секогаш најискреното нешто што треба да го направите пред камерата“.
Феникс неодамна стана насловна поради тоа што го напушти филмот на Тод Хејнс неколку дена пред да почне да се снима. Тој одби да елаборира за ситуацијата, велејќи дека не би било фер кон другите вклучени креативци кои не биле достапни да коментираат. Тој исто така рече дека не сака да се фокусира на тежината што ја изгубил за да го игра Артур Флек. За време на прес-турнејата за последниот филм, тој зажали што толку многу зборуваше за тоа.
Гага во средата направи голем влез во Лидо неколку часа пред премиерата на црвениот тепих. Обожавателите и фотографите се вртеа околу доковите надвор од хотелот Екселзиор, надевајќи се дека ќе го видат нејзиното пристигнување. Таа ја извади главата од приватното водно такси, покрај Филипс и Феникс, додека обожавателите во близина извикуваа „Гага! Гага! Гага!“ во дует.
Таа носеше елегантен црн фустан од високата мода на Кристијан Диор, беретка и очила за сонце кои ја компензираа нејзината руса коса.
Во фестивалската постава полна со големи холивудски ѕвезди, вклучително и Анџелина Џоли, Џорџ Клуни и Бред Пит, Гага е во сопствена класа со нејзината вештина да создаде незаборавен момент на црвениот тепих.
Рецензиите за новиот филм ќе бидат објавени за неколку часа, што би можело да ја диктира траекторијата на филмот во наредните месеци и дали тој повторно ќе биде кандидат за Оскар или уште еден хит од милијарда долари.
Продолжението на Џокер повторно се натпреварува за главните награди на фестивалот против оние како „Соба до врата“ на Педро Алмодовар, „Квир“ на Лука Гвадањино, „Марија“ на Пабло Ларен и „Девојката“ на Халина Рејн. Награди ќе бидат доделени на последниот ден од фестивалот, 7 септември.
„Тешкиот дел од ова е што чувствувате очно јаболко на себе“, рече Филипс. „Едноставно имате поинаков притисок“.