Колку чини Оскаровската ноќ ?
Доделувањето на Оскарите за 2024 година ќе се емитува во недела, 10 март, на ABC
Лос Анџелес – 2023 година беше голема година за филмот. Имаше рекордни успеси на благајните „Барби“ и „Опенхајмер“, 118-дневен штрајк на писателите и актерите и озлогласениот момент на кадата на Џејкоб Елорди.
Во недела, на 10 март, ѕвездите ќе се соберат да го прослават сето тоа на 96-тото доделување на Оскарите во театарот Долби во Лос Анџелес.
Од црвениот тепих до познатите златни статуетки, годишниот извештај за Оскарите на WalletHub покажа дека чествувањето на најголемите филмски достигнувања доаѓа со висока цена.
Еве преглед на сè што чини да се прослават филмовите на вистински холивудски начин, според извештајот.
Церемонијата на доделувањето на Оскарите во 2024 година ќе чини огромни 56,9 милиони долари.
Извештајот на WalletHub за 2024 година покажа дека потребни се 56,9 милиони долари за доделувањето на Оскарите на Академијата.
Сепак, ова е само дел од парите потрошени за вистинските номинирани. „Убијци на цветната месечина“ – кој годинава е номиниран во 10 категории, вклучувајќи го и најдобар филм – имаше буџет од 200 милиони долари, што е повисок од кој било од другите номинирани за најдобар филм.
Само црвениот тепих од 50.000 квадратни метри чини 24.700 долари.
За неговото поставување се потребни 30 ролни тепих, 600 часа и екипа од 18 лица, објави WalletHub.
Познатите личности ќе почнат да го красат црвениот тепих неколку часа пред церемонијата во 19 часот. Време на почеток на ЕТ, што е еден час порано од вообичаеното.
Проценетата цена на секој Оскар од 24-каратна позлата е околу 400 долари.
Академијата доделува Оскари во 24 категории, а на победникот не му е дозволено да ја продаде својата статуа без претходно да понуди да ја продаде на Академијата за 1 долар, според нејзината политика.
Секоја година, на мошне очекуваниот, ултра-гламурозен настан организиран од Vanity Fair присуствуваат најголемите холивудски ѕвезди – честопати откако ќе ја сменат гардеробата.
Оскаровските торби содржат подароци како нега на кожата, луксузни одмори, грицки и апарати и вредни 125.000 долари.
WalletHub проценува дека вредноста на секоја торба на номинираните за Оскар е 125.000 долари.
Но, чантите „Everybody Wins“ всушност не се подарени од Академијата, тие се дело на маркетинг агенцијата Distinctive Assets со седиште во Лос Анџелес, објави PRNewsire.
Некои од најекстравагентните подароци во чантите за 2024 година вклучуваат патувања во Швајцарија и Сент Бартс, целосната линија на производи за нега на кожа Miage и луксузни кујнски апарати од THOR Kitchen.
Изгледот на една ѕвезда на Оскарите чини во просек 1,5 милиони долари – во 2014 година, Кејт Бланшет чинеше 18,1 милиони долари
Додека А-листите носат изглед од повеќе милиони долари, трошоците за облекување на првиот човек на Оскарите се 266.000 долари, објави WalletHub.
Бидејќи цената на погледот варира во зависност од ѕвездената личност на една личност, просечната цена на погледот на Оскарите е околу 1,5 милиони долари.
Во 2014 година, Кејт Бланшет влезе во историјата на Оскар кога носеше изглед од 18,1 милиони долари. Нејзиниот Armani Privé тоалета од 100.000 долари беше најевтиниот елемент на нејзината облека – само нејзиниот накит се проценува дека чини 18 милиони долари.
Единствената личност која носеше уште поскап накит беше Леди Гага во 2019 година, чиј ѓердан од 128 карати жолт дијамант Тифани чинеше 30 милиони долари.
Реклама од 30 секунди што премиерно ќе биде прикажана за време на Оскарите чини близу 2 милиони долари
Минатата година, просечно 19,9 милиони луѓе се вклучија да го гледаат шоуто, објави WalletHub. Тоа е зголемување од 8% од 2022 година, така што не е изненадување што објавувањето реклама за време на паузите за реклами во живо е скапо.
Чини 1,85 милиони долари за купување на 30 секунди време за рекламирање за време на Оскарите, што е за 73% помалку од 7 милиони долари што ги чинеше за прикажување реклама за време на Супер Боул.
Еј-Би-Си заработува најмалку 120 милиони долари од реклами во неделата на Оскар.
WalletHub проценува дека ABC, телевизиската мрежа која е домаќин на наградите, заработува 120 милиони долари од реклами на денот на Оскарите.
Над 23 милиони долари од тие приходи доаѓаат од покривањето на црвениот тепих пред изложбата.
Холивуд троши над 100 милиони долари за лобирање во сезоната на награди
WalletHub проценува дека ABC, телевизиската мрежа која е домаќин на наградите, заработува 120 милиони долари од реклами на денот на Оскарите.
Над 23 милиони долари од тие приходи доаѓаат од покривањето на црвениот тепих пред гала настанот.
Холивуд троши над 100 милиони долари за лобирање во сезоната на награди.
Излегува дека за да се добие Оскар е потребна многу повеќе работа отколку само да се објави филм.
Во 2023 година, Њујорк Тајмс објави за конкурентската природа на кампањите за Оскари, во кои професионалните стратези се обидуваат да го обликуваат јавното мислење за филмовите, актерите и противниците.
Чини 20.000 долари да се стримува еден филм за гласачите да го проценат.
Академијата стана дигитална. Наместо да плаќа милиони долари за испраќање физички копии од годинашните номинирани слики до гласачите, групата се сврте кон стриминг, кој чини 20.000 долари по филм. (Бизнис инсајдер)