Клое Севињи го оживеа иконскиот дизајн на Сен Лоран на црвениот килим во Венеција

Венеција– Никој не знае како да ја спои модната забава со софистициран шмек како Клое Севињи – а нејзиниот изглед на црвениот тепих на овогодинешниот Венециски филмски фестивал не беше исклучок. Досега, годишниот настан беше исполнет до врв со неочекувана мода: неколку дизајнери одлучија нежно да дебитираат, вклучувајќи ги и првите женски фустани на Џонатан Андерсон за Диор на Моника Барбаро и Алба Рорвахер. Дарио Витале, кој ја наследува Донатела Версаче во Версаче, ја облече Џулија Робертс во два прилагодени изгледи; во меѓувреме, Ајо Едебири се појави во два нови ансамбли на Шанел кои се повикуваа на архивски креации. Сепак, не е изненадувачки што чипкастиот изглед на Севињи се проби низ целата врева, внесувајќи нескриено прифаќање на модата на настанот.
Девојката од вечниот IT носеше прилагодена облека од Сен Лоран со целосен чипкан боди, велосипедски шорцеви и здолниште со меурчиња, сето тоа надополнето со заслепувачки сет накит од Тифани и Ко. Изгледот е несомнено алузија на фустанот од висока мода од 90-тите години – првично носен од Јасмин Гаури – кој подоцна беше реинтерпретиран од Ентони Вакарело во неговата колекција пролет/лето 2018.
„За Венеција, сакав нешто безвременско, но модерно – парчиња што се чинеа верни на мојот личен стил, но исто така го почитуваа гламурот на фестивалот“, ексклузивно изјави Севињи за ELLE.
„Мојата стилистка Хејли [Воленс] и јас работевме со Saint Laurent на фустан по нарачка кој беше елегантен и разигран, совршено надополнет со неверојатен накит од Тифани што му даде на изгледот чувство на модерност.“ Претходно истиот ден на фото-конференцијата, таа облече розов фустан со машна украсен со панделка од пистата на Симон Роша за есен/зима 2025, исто така шик комбиниран со златен и дијамантски накит од Тифани и Ко.
Актерката пристигна на фестивалот на 29 август за премиерата на нејзиниот најнов проект, „По ловот“, во режија на Лука Гвадањино, а во него глумат Ајо Едебири, Ендру Гарфилд и Џулија Робертс.
„Секогаш ми се допаѓа да работам со Лука“, додава Севињи. „Има многу спонтаност, слобода и радост во начинот на кој работи. Неговата страст за снимање филмови и работата не само со актери, туку [исто така] со сите уметници на неговите филмови е толку креативно инспиративна да се биде таму.“
Иако Севињи мора да се врати за да ја продолжи продукцијата на нејзината следна претстава, Венеција секогаш ќе чува посебни спомени за актерката.
„Имав среќа да присуствувам неколку пати досега и дебитирав еден од кратките филмови што ги режирав, „Кармен“, тука“, размислува таа. „Самиот град е толку прекрасен и кинематографски, па затоа е забавно малку да се игра во гламурот, а истовремено да се сподели работата со меѓународна публика.“ Иако ова специфично патување може да биде кратко, тоа нема да го спречи кинефилот да ги доживее новите изданија. Севињи додава: „Слушањето на целата врева и брборење беше толку забавно и едвај чекам да видам за што зборуваат сите.“