Ќерката на Кендис Берген и Луис Мал ќе ја наследи Ана Винтур во „Вог“


Ана Винтур го објави својот наследник во „Вог“. 

По 37 години на чело на брендот, Винтур ја предава функцијата уредник на американското издание на 39-годишната Клое Мал, ќерка на актерката од Марфи Браун, Кендис Берген, и режисерот и сценарист Луис Мал.

Мал бил сигурен избор за матријархот на Вог. Минатиот месец, Мал беше прогласена за фаворит за работата од извори кои му кажаа на Page Six дека е во „финалните рунди“ на интервјуата и дека е „миленичка на персоналот“.

Мал, која веќе го води Vogue.com, го подигна својот профил во компанијата уште повисоко кога ја интервјуираше Лорен Санчез пред нејзината раскошна венецијанска свадба со Џеф Безос. Кон крајот на процесот на избор на Винтур и извршниот директор на „Конде Наст“, ​​Роџер Линч, Мал наводно се натпреварувала со уште четири или пет други кандидати, вклучувајќи ја уредничката на списанието „В“ (и ќерка на поранешниот шеф на „Си-Би-Ес“) Сара Мунвес, и глобалната директорка на „Вог ридвеј“ и „Вог бизнис“, Никол Фелпс.

Мал ја победи конкуренцијата, шпекулира Пак, бидејќи таа била „практичен, разумен, рационален избор“. Таа работи во компанијата 14 години, според нејзиниот профил на „ЛинкедИн“.

Извештаите, исто така, претпоставуваат дека познатите родители на Мал придонесуваат за нејзината привлечност во светот на модата. Берген, мајката на Мал, Кендис Берген, сепак ја играше улогата на уредник на „Вог“ во „Сексот и градот“.

Иако Винтур се повлекува, таа останува глобална уредничка за содржини во „Конде Наст“ и глобална уредничка на „Вог“, додека Мал ја презема уредничката позиција на американското издание. Иако Винтур наводно сакала да ја пополни позицијата со некој што ќе има „мислење“ и ќе „се спротивстави“,таа ќе биде во крилјата на познатиот бренд, што отвора прашања за тоа колку слобода ќе има Мал за да ја прифати работата.

Мал, во изјава дадена од „Конде Наст“, ​​рече дека „се чувствува неверојатно среќна што сè уште ја имам Ана во ходникот како нејзин ментор“.

Мал првпат се приклучи на „Вог“ во 2011 година, а неодамна работеше како уредник на веб-страницата на списанието. Во интервју за „Њујорк тајмс“ објавено во вторник, Мал рече дека е „гордо непо бебе.“

„Нема сомнение дека 100% имам корист од привилегијата во која пораснав“, изјави Мал за „Тајмс“. „Заблуда е да се каже спротивното. Сепак, ќе кажам дека секогаш ме тераше да работам многу понапорно. Целта во поголемиот дел од мојот живот беше да докажам дека сум повеќе од ќерка на Кендис Берген или некој што пораснал во Беверли Хилс.“

Од 2023 година, Мал е уредник на Vogue.com, надгледувајќи ја целата дигитална содржина за насловот. Таа е и ко-водителка на „The Run-Through“, неделниот подкаст за мода и култура на Vogue, од 2022 година.

Мал е во Vogue од 2011 година, кога беше вработена како уредник за социјални медиуми, водејќи ја целата покриеност на свадби и социјални настани и придонесувајќи за покривање на теми како мода, политика, домови и градини, убавина и здравје. Од 2016 до 2023 година, Мал беше уредник-соработник, пишувајќи рубрики, надгледувајќи специјални проекти и работејќи како уредник за седници.

Винтур во изјава рече: „Верувам дека топлината, радоста, искуството и острата визија се она што Vogue ќе го користи во годините што доаѓаат. Во момент на промени и во модата и надвор од неа, Vogue мора да продолжи да биде и носител на стандард и лидер во поместувањето на границите. Многу сум возбудена што ќе продолжам да работам со неа, како нејзин ментор, но и како нејзин студент, додека таа нè води нас и нашата публика таму каде што никогаш порано не сме биле.“

Мал во изјава рече: „Ја поминав мојата кариера во Vogue, работејќи на улоги на секоја платформа – од печатена до дигитална, аудио до видео, настани и социјални медиуми. Го сакам насловот, ја сакам содржината што ја создаваме и ги сакам уредниците кои ја создаваат. Vogue веќе ме обликуваше, сега сум возбудена од можноста да го обликувам Vogue. Со нетрпение очекувам да се вградам уште поцелосно во печатена, видео и настани – негувајќи го вистинскиот крос-платформски плурализам што нашата публика го посакува и го бара.“

Покрај работата во Vogue, таа е уредничка на неколку книги, вклучувајќи ги „Vogue Living: City, Country, Coast“ (2017), „Vogue and The Metropolitan Museum of Art Costume Institute: Parties, Exhibitions, People“ (2014) и „Vogue Weddings: Brides, Dresses, Designers“ (2012). Нејзините дела се објавени и во публикации, вклучувајќи ги New York Times, Wall Street Journal, Architectural Digest и WWD.

Дипломирала на Универзитетот Браун. Живее во Њујорк со својот сопруг, две деца и кучето Лојд. „Кога не е на работа, често може да се најде како помага на Lego или гледа BritBox“, според Condé Nast.

„Вог“ е основан како општествено списание пред 134 години. Откако „Конде Наст“ го купи во 1909 година, стана традиционален индустриски столб со модели на насловната страница, статични фотографии одблизу направени во студија и фокус на висока мода и тешка шминка.

Винтур, која преземаше ризици и ја презеде функцијата во 1988 година, ја виде масовната привлечност во поширок пристап. Таа ги прошири меѓународните изданија, ги подобри врските на модата со поп-културата и почна да става познати личности, спортисти, музички ѕвезди и политичари на насловните страници. Винтур се одлучи за пристап кон модата од високо до ниско и го фаворизираше раскажувањето приказни во фотосесиите направени на отворено.

Таа ги прифати тогашните дизајнери во подем, вклучувајќи ги Марк Џејкобс, Џон Галијано и Александар Меквин, преку иницијативи како што е Фондот за мода на CFDA/Вог. И ја трансформираше Мет Гала од мал, приватен настан за собирање средства во глобален настан и најважната ноќ на модата.

Сметан за модна библија, американскиот „Вог“ имаше неколку значајни уредници низ својата историја. Пред Винтур, меѓу другите, беа Дајана Вриланд (1963 до 1971) и Грејс Мирабела (1971 до 1988).

„Клое често докажа дека може да ја пронајде рамнотежата помеѓу долгата, единствена историја на американскиот Вог и неговата иднина на првите линии на новото“, рече Винтур во изјавата за назначувањето на Мал. Под водство на Мал, директниот сообраќај до Vogue.com се удвои, а страницата забележа двоцифрен раст во сите клучни метрики, според изјавата за нејзината нова работа. Сообраќајот на страницата сега постојано достигнува 14,5 милиони уникатни посетители месечно.

Пензионирањето на титулата главен уредник го усогласува Вог со промените низ целиот универзум на Конде Наст. Кога Радика Џонс се повлече од функцијата главен уредник на „Венити Фер“ претходно оваа година, нејзината улога беше заменета со „глобален уреднички директор“, кој се наоѓа во Марк Гвидучи. (Самиот Гвидучи беше избран од Vogue, каде што неодамна беше креативен уреднички директор.) American Vogue се приклучува на речиси секој пазар каде што работи Condé Nast, со промената во раководител на уредувачката содржина, кој известува до глобален уреднички директор.

Иако Vogue има изданија што го опфаќаат целиот свет, од Велика Британија и Франција до Кина и Индија, фокусот на Мал ќе биде на American Vogue.

Иднината на Ана Винтур

Како главен директор за содржини на Condé Nast, Винтур ќе продолжи да ги надгледува сите брендови, вклучувајќи ги Vogue, Wired, Vanity Fair, GQ, AD, Condé Nast Traveler, Glamour, Bon Appétit, Tatler, World of Interiors, Allure и други, со исклучок на The New Yorker, каде што уредникот Дејвид Ремник ја задржува контролата.

Самата Винтур има шеф. Таа известува до Роџер Линч, извршен директор на Condé Nast.

„Всушност, додавањето на нова уредничка позиција за Vogue US ќе ѝ овозможи на Винтур поголемо време и флексибилност да ги поддржи другите глобални пазари на кои им служи Condé Nast“, се вели во соопштението на Vogue во јуни.

„И се подразбира“, се пошегува Винтур тогаш, „дека планирам да останам уредник за тенис и театар на Vogue засекогаш“.

Таа ќе остане на чело на годишната Мет Гала, голем настан за собирање средства за модното крило на Метрополитен музејот на уметност. И ќе остане вклучена во Vogue World, патувачки моден и културен настан што списанието го започна во 2022 година.

Винтур ја објасни промената на главниот уредник на следниов начин:

„Секој во креативната област знае колку е важно никогаш да не престане да расте во својата работа. Кога станав уредник на Vogue, бев желна да им докажам на сите што би можеле да слушаат дека постои нов, возбудлив начин да се замисли американско модно списание“, им рече таа на вработените.

„Сега, сметам дека мое најголемо задоволство е да им помогнам на следната генерација страствени уредници да го освојат полето со свои идеи, поддржани од нов, возбудлив поглед на тоа што може да биде една голема медиумска компанија“, рече таа. (АП, Холивуд Рипортер)