Килијан Марфи е новото лице на Версаче
Килијан Марфи остави белег на 96-тото доделување на Оскарите минатата недела во остро скроен смокинг на Atelier Versace – но ирскиот актер всушност го имаше своето деби на Версаче неколку недели порано на насловната страница на GQ од март 2024 година.
Денес, луксузната италијанска етикета го најавува Килијан Марфи како првото машко лице на Versace Icons, нејзината капсулна линија на наменета за дење и ноќе . (Лансирана минатата пролет, инаугуративната кампања „Икони“ ја прикажуваше колешката на Марфи од „The Dark Knight Rises“, Ен Хатавеј.) И ако неговиот смокинг на Оскарите беше предвесник на врската со брендот, тогаш свилената кошула што ја носеше на насловната страница на нашето списание беше, како што Интернетот може да го нарече „меко лансирање“.
Скоро 30 години, Килијан Марфи изгради углед на разновиден актер – додека некако и паметно останува надвор од видното поле. Сега, како оскаровец, ѕвездата на *Опенхајмер* ја повлекува завесата (само малку).
Официјалната кампања на актерот ќе дебитира на 3 април.
Ова е прво бренд партнерство за Марфи: познатиот актер ја чува приватноста подалеку од очите на јавноста и ги минува своите вонсезони дома во Даблин и смета дека „да се има нормален живот правејќи редовни работи“ како најдобар начин на професионално истражување.
Но, откако се здружи со стилистот Роуз Форде на турнејата на Опенхајмер, тој стана и еден од најдобро облечените мажи на секој црвен тепих. Колку и да се чинеше неверојатно пред една година, Марфи сега е и оскаровец и најновото лице на најблескавата наследена марка во Италија.
„Возбудена сум што Килијан му се придружува на семејството Версаче“, вели Донатела Версаче во изјавата. „Тој е навистина исклучителен актер и целосно го заслужува својот Оскар. Тој е магнетен и хипнотизирачки пред камера и ми се допадна да го гледам како го оживува Версаче“. (GQ)