Како гламурозната гардероба во „Марија“ ѝ стана „конкуренција“ на Џоли
Анџелина Џоли е добро упатена во уметноста на крадење сцена. Без разлика на филмот, тешко е да се фокусирате на било што или на некој друг кога таа командува со камерата. Меѓутоа, во нејзиниот последен проект, Марија на режисерот Пабло Ларен (заснована на животот на познатата оперска пејачка Марија Калас), Џоли има ретка, но силна конкуренција во прекрасно изработената гардероба создадена од самиот маестро костими, Масимо Кантини Парини.
Во филмот, облеката претставува различни сезони од времето на пејачката на земјата. Авангардните костими ги обележуваат нејзините најнезаборавни изведби, додека луксузните волнени палта и извонредно скроените тоалети го претставуваат нејзиниот (понекогаш контроверзен) социјален живот. Преголеми очила, светкави брошеви и повеќе драгоцени детали што се гледаат низ биографскиот филм го симболизираат внатрешниот перфекционист кој ја проголтал работната етика и личност на Калас. Со други зборови, Марија е визуелна модна гозба која одговара не за секоја дива, туку и за ултимативната дива.
Во продолжение, Масимо Кантини Парини во детали го пренесува животот на Марија Калас на големото платно, тесно соработувајќи заедно со Анџелина Џоли и споделува на која облека од над 60 (!) изгледи што ги создал е најмногу горд.
Како би го опишале стилот на вистинската Марија Калас, и што е потребно за да се преведе тоа за екранот?
Работењето на костимите за Марија Калас не беше толку тешко во смисла на пронаоѓање или црпење инспирација, бидејќи Марија Калас беше дива и беше интервјуирана и фотографирана од толку многу различни новинари и луѓе. Но, покрај најкултните фотографии што сите ги видовме порано или подоцна од Марија Калас, можев да копам се подлабоко и подлабоко во моето истражување за да пронајдам други слики за тоа каде е прикажана во домовите на пријателите, на вечера надвор – голем број на настани кои обично не се поврзани со нејзиниот професионален живот. Тоа беше одлична инспирација и ми овозможи да ја замислам и создадам нејзината гардероба, која се протега низ 50-тите, 60-тите и 70-тите години. Се разбира, за филмот, бевме водени од идеите на Пабло Ларен, и дизајниравме гардероба што навистина ја отелотвори идејата на неговиот филм и дизајниравме гардероба што одговара на приказната. Дизајнирав и направив 60 костими, но, на крајот, околу 50 завршија во филмот.
Нешто што забележав кога го гледав филмот е, се разбира, дека ги имате прекрасните ансамбли за изведба и ги имате облеките што ги носи Анџелина Џоли како Марија кога излегува во нејзиниот реален живот. Внимававте и на облеката во позадината на нејзината соба и во нејзината гардероба. Во филмот буквално имаше облека насекаде каде што отиде во нејзиниот стан. Зошто беше важно да се прикаже облеката што не беше само на нејзиното тело?
Навистина ни требаше повторно да го создадеме целиот нејзин свет. Всушност, со дизајнерката на производство, работевме на овој аспект кога ги презентиравме сите овие алишта и облека во нејзината соба и во нејзината гардероба. Ова е соба која може да се смета за тајна соба бидејќи е полна со нејзините спомени од нејзините спомени [од нејзината изведувачка кариера].
Има некои фустани кои можеме да ги видиме и на некои кукли кои се изложени во нејзината тајна соба, а ова е преполно со фустани кои исто така ги носеше Анџелина Џоли во текот на филмот, бидејќи оваа специфична соблекувална ги содржи комбинациите што таа ги носеше во нејзините изминати години, во 50-тите и 60-тите години, за време на нејзините соари или нејзините настани. Вклучуваше не само облека, не само облека, туку и многу чанти, чанти, чевли, накит, шалови – беше полн со облека.
Едно од парчињата што Марија ги носи и што е истакнато во филмот е нејзината кремаста ноќница, кога е во нејзиниот стан, и тоа е навистина централно парче во филмот. Како ја создаде совршената ноќница за неа?
Ја дизајнирав оваа тоалета, замислувајќи ја како нејзина заштита. Откако беше дома, таа беше заштитена кога го носеше тоалетата што ја обвиваше. Ги погледнав тоалетите на баба ми за да добијам инспирација за оваа; Го направив во слонова коска, светла боја бидејќи таа обично носеше црно кога излезе од дома во последната недела од животот. Но, штом беше дома, сакав да ја видам како носи нешто што е светло за на некој начин да пренесе радост – некаква слобода. Тесно соработував при креирањето на тоалетата со една стара дама од Рим, која е многу вешт плетач. Таа можеше да ги користи овие две предива од волна; едното предиво беше рамно, а другото беше предиво од кашмир и таа ги плете заедно со овие шевови кои навистина се истакнуваат со оваа 3Д изработка.
Гламурот доаѓа низ сè во овој филм, а тоа е доказ за парчињата што ги создадовте. Колку од тој ефект на создавање раскош беше преку гардеробата, а колку делумно беше и од тоа што ги носеше многу моќна жена како Анџелина Џоли?
Навистина почувствував многу ретка емоција кога работев на овој филм и кога работев со Анџелина Џоли. Анџелина навистина влезе во ликот и остана во карактер во текот на целиот филм. Кога ја креирав оваа облека, создавав со дивата Марија Калас на ум и создавав фустани што би ги носела Марија Калас, а потоа да ги облече модерна дива како Анџелина Џоли – тоа беше исклучително трогателно за мене.
Анџелина беше толку професионална кога работевме на подготовка на гардеробата. Работев во близок контакт со неа и имав подготвено многу скици на дизајни. Ѝ покажав многу различни ткаенини и парчиња ткаенини и идеи, и заедно одлучивме кои се најдобрите што одговараат на филмот.
Додатоците се исто така суштински во овој филм. Имате шапки и обетки, брошеви и ракавици и толку многу убави детали. Кои беа малите задолжителни додатоци што навистина ви беа потребни за да ги оживеете Марија и нејзиниот свет?
Додатоци се секогаш исклучително релевантни кога снимате филм како овој, а деталите ја прават целата разлика во раскажувањето на една ера за филм. Што се однесува до накитот, не беа сите винтиџ, но повеќето од нив морав да ги пресоздадам бидејќи не беше лесно да се најдат. Марија Калас исто така сакаше марами, на пример; таа носеше многу од нив. Имаше различни видови обувки и ракавици. Гледате колку различни ракавици носи Анџелина Џоли во овој филм. Составувањето на сите овие додатоци – за што беше потребно многу време и енергија бидејќи морав да ги барам овие предмети насекаде. Многу патував, а повеќето предмети беа пронајдени во Лондон. Гледав и во Италија, но не е лесно да се дојде до овие предмети во Италија.
Дали има некоја конкретно модно парче што го создадовте за Марија на која сте особено горди?
Има две облеки. Многу сум горд на наметката за по дома. Веќе зборувавме за тоа, но навистина ми требаше многу време да го дизајнирам и да го направам, бидејќи сакав да излезе со правилни пропорции и да биде посебен. Не сакав да изгледа како класичен фустан од 70-тите; Сакав да има посебна привлечност. Друг костим на кој сум многу горд е облеката за изведба што ја носи Марија Калас во Мадеа, операта. Самиот фустан има многу, многу едноставна силуета, едноставни линии, а она што е посебно кај него е што е целосно обоен со рака. Ми требаше многу време да ја добијам точната копија од оригиналот направена од нула од нас, па тоа е уште една облека на која сум многу горд. (Харперс Базар)