Еве, што пишува во двата тестаменти на Џорџо Армани

Милано — По цел живот отфрлање на потенцијални бизнис додворувачи, покојниот италијански дизајнер Џорџо Армани им наложи на своите наследници да продадат почетен малцински удел од 15% во неговата огромна модна империја, со приоритет на францускиот конгломерат LVMH, гигантот за очила Essilor-Luxottica или козметичката компанија L’Oreal.
Армани му ја предаде контролата врз 40% од својата бизнис империја на својот долгогодишен соработник и раководител на машката облека Лео Дел’Орко, а уште по 15% на внуката Силвана Армани, раководител на женската облека, и внукот Андреа Камерана, според неговиот деловен тестамент објавен онлајн во петокот од италијанскиот весник La Repubblica.
Фондацијата Армани, која ја основа во 2016 година како средство за наследување, ќе ги контролира преостанатите 30%.
Армани, едно од најпрепознатливите имиња и лица во италијанската мода, почина на 4 септември на 91-годишна возраст. Два тестамента, едниот за неговата бизнис империја, а другиот за неговиот приватен имот, беа депонирани кај италијанските даночни власти во четврток, а италијанските медиуми широко ги објавија во петок.
Извршниот одбор на Џорџо Армани во соопштението изјави дека документите ја потврдуваат „намерата на г-дин Армани да го заштити стратешкиот континуитет, корпоративната кохезија и финансиската стабилност за долгорочен развој“.
Тоа ги вклучува желбите на Армани за краткорочен и среднорочен пат за мисијата и структурата на брендот, кој ќе го спроведуваат Дел’Орко и членовите на семејството, подвлече комитетот.
Прв приоритет на фондацијата е да именува извршен директор, подвлече одборот, и никогаш нема да поседува помалку од 30% од акциите, што ја прави „траен гарант за усогласеност со принципите на основањето“. Одборот изјави дека ќе ги поддржи желбите на Армани да обезбеди „најдобра можна иднина за компанијата и брендот“.
Армани остана реткост во италијанската мода, задржувајќи строга контрола врз својата модна империја и покрај растот на LVMH и Gucci, сега дел од групацијата Kering, и од самиот Kering, како и од наследниците на семејството Ањели, основач на Fiat.
Но, во својот деловен тестамент, тој наведе дека Фондацијата Армани треба да продаде 15% удел не пред една година и во рок од 18 месеци од неговата смрт, со предност пред LVMH, Essilor-Luxottica или L’Oreal или на модна група „со сличен статус“.
Во рок од три до пет години, Армани, исто така, предвиде дека истиот купувач треба да го зголеми својот удел на 30% и 54,9%, или дека слична акција ќе биде јавно објавена преку првична јавна понуда, или во Италија или на сличен пазар.
И двата тестаменти беа препишани од Армани минатата пролет, делумно рачно на задната страна од плик во боја на сепија.
На неговата внука Роберта, која долго време служеше како врска помеѓу Армани и неговите клиенти на црвениот тепих, и на неговата сестра Розана, им беа доделени по 15% удел без право на глас во компанијата.
Армани задржа 2,5% удел во француско-италијанскиот гигант за очила Essilor-Luxottica, вреден 2,5 милијарди евра (2,93 милијарди долари), од кои 40% оди кај Дел’Орко, а поголемиот дел од остатокот кај членовите на семејството – само дел од распределбата на неговото огромно лично богатство кое вклучуваше домови во Милано, Њујорк, сицилијанскиот остров Пантелерија, Сен Тропе на Француската ривиера, и на Антигва на Карибите.
Последните колекции на Емпорио Армани и Џорџо Армани дизајнирани од Армани ќе бидат претставени подоцна овој месец за време на Неделата на модата во Милано, која стартува на 23 септември. Специјална изложба во Пинакотека ди Брера ќе ја одбележи 50-годишнината од препознатливата модна куќа.
Во својот тестамент, Армани прецизираше дека идните колекции треба да бидат водени од „есенцијален, модерен, елегантен и дискретен дизајн со внимание на деталите и носливоста“.(АП)