Еве, колку чини церемонијата за Оскар и еден изглед на ѕвезда
• Доделувањето на Оскарите за 2025 година ќе се емитува во недела, на 2 март, на ABC. • Само церемонијата чини 57,7 милиони долари, процени WalletHub. • Изгледот на една ѕвезда на Оскарите чини во просек 1,5 милиони долари - во 2014 година, Кејт Бланшет чинеше 18,1 милиони долари.

2024 беше голема година за филмот.
Синтија Ериво и Аријана Гранде глумеа како Елфаба и Глинда во „Wicked“ на Џон М. Чу и славно држеше простор за стиховите на „Defying Gravity“. Тимоти Шаламе тргна на една од најхаотичните прес-турнеи за неговата улога како Боб Дилан во „A Complete Unknown“. И актерската екипа на „Емилија Перез“ беше нарушена со голем број контроверзи по премиерата на филмот.
Овие филмови се три од 10-те номинирани за најдобар филм на 97-то доделување на Оскарите, што ќе се одржи во недела, на 2 март, во театарот Долби во Лос Анџелес.
Неговата годишна сезона на награди е поставена на позадината на разорните шумски пожари што ја зафатија пошироката област на Лос Анџелес. Во јануари, извршниот директор на Академијата Бил Крамер и претседателката Џенет Јанг им напишаа на членовите, според Краен рок: „Ќе размислуваме за неодамнешните настани, истовремено истакнувајќи ја силата, креативноста и оптимизмот што ги дефинира Лос Анџелес и нашата индустрија“.
Од изгледот на црвениот тепих до трошоците за статуите, годишниот извештај на WalletHub за Оскарите покажа дека чествувањето на најголемите филмски достигнувања доаѓа со висока цена.
Еве преглед на сè што чини да се прослават филмовите на вистински холивудски начин, според извештајот на компанијата за лична финансии.
Церемонијата на доделувањето на Оскарите во 2025 година ќе чини околу 57,7 милиони долари.
Извештајот на WalletHub за 2025 година проценува дека ќе бидат потребни 57,7 милиони долари за да се организираат Оскарите.
Сепак, ова е само дел од парите потрошени од вистинските номинирани. „Wicked“ – кој годинава е номиниран во 10 категории, вклучително и најдобар филм – имаше буџет од 150 милиони долари, повисок од сите други номинирани за најдобар филм, освен „Дина: Втор дел“.
Само црвениот тепих од 50.000 квадратни метри чини 24.700 долари.
Тоа не е единствената висока бројка поврзана со црвениот тепих: неговата инсталација трае 600 часа и екипа од 500 луѓе, објави WalletHub.
Познатите личности ќе почнат да го красат црвениот тепих неколку часа пред церемонијата во 19 часот.
Проценетата цена на секоја 24-каратна позлатена статуа доделена на победниците е околу 400 долари.
Академијата доделува награди во 24 категории, а на победникот не му е дозволено да ја продаде својата статуа без претходно да понуди да ја продаде на Академијата за 1 долар, според нејзината политика.
Паровите наводно мора да платат 83.000 долари за билети за забавата за Оскар на Vanity Fair.
Секоја година, на најочекуваниот, ултра гламурозен настан организиран од Vanity Fair присуствуваат најголемите холивудски ѕвезди, честопати откако ќе ја сменат гардеробата.
Оскаровските чанти содржат подароци како нега на кожата, луксузни одмори и грицки, а се во вредност од 170.000 долари.
Но, чантите „Everybody Wins“ всушност не се подарени од Академијата, тие се дело на маркетинг агенцијата Distinctive Assets со седиште во Лос Анџелес, објави PRNewswire.
Некои од годинешните подароци вклучуваат целосна линија на производи за нега на кожа Miage, четири ноќевања на Малдиви, престој во хотел со пет ѕвезди во Барселона и повеќе од 1 милион долари „персонализирани услуги за обновување при катастрофи од Bright Harbor“.
„Иако нашите подароци можеби се познати по тоа што се забавни и чудесни, тие исто така служат како средство за подигање на малите бизниси, брендовите во сопственост на малцинствата, женските претприемачи и компаниите кои возвраќаат, изјавијаPRNewswire.
Тој додаде: „Без разлика дали се разгалуваат себеси или ги делат овие богати подароци како пакет за грижа за пријател кој можеби неодамна го изгубил својот дом, ние ги даваме овие подароци не врз основа на потребите на примателите, туку од желба да му го разубавиме денот на некого и да признаеме добро завршена работа“.
Додека А-листерите носат изглед од повеќе милиони долари, трошоците за облекување на првиот човек на Оскарите се 266.000 долари, објави WalletHub.
Бидејќи цената на изгледот варира во зависност од ѕвездената личност на една личност, просечната цена на погледот на Оскарите е околу 1,5 милиони долари.
Во 2014 година, Кејт Бланшет влезе во историјата на Оскарите кога носеше изглед од 18,1 милиони долари; но нејзиниот фустан од Armani Privé од 100.000 долари беше најевтиниот елемент на нејзината облека – само нејзиниот накит се проценува дека чини 18 милиони долари, според The Hollywood Reporter.
Единствената личност која носеше уште поскап накит беше Лејди Гага во 2019 година, чиј ѓердан од 128 карати жолт дијамант Тифани и Ко чинеше повеќе од 30 милиони долари.
Минатата година, просечно 21 милион луѓе се вклучија да го гледаат шоуто, објави WalletHub. Тоа беше зголемување од 6% од 2023 година, така што не е изненадување што објавувањето реклама за време на паузите за реклами во живо е скапо.
Чини 1,95 милиони долари за да се купат 30 секунди време за рекламирање за време на Оскарите, објави WalletHub, што е 72% помалку од 7 милиони долари што ги чинеше за прикажување реклама за време на Супер Боул.
WalletHub процени дека ABC, телевизиската мрежа која е домаќин на наградите, заработува 127 милиони долари од реклами на денот на Оскарите.
Над 20 милиони долари од тие приходи доаѓаат од покривањето на црвениот тепих пред гала церемонијата.
Излегува дека за да се добие Оскар е потребна многу повеќе работа отколку само да се објави филм.
Во 2023 година, Њујорк Тајмс објави за конкурентната природа на кампањите за Оскарите, во кои професионалните стратези се обидуваат да го обликуваат јавното мислење за филмовите, актерите и противниците.
WalletHub проценува дека повеќе од 100 милиони долари се трошат на лобирање секоја година – тоа е повеќе од буџетите на номинираните за најдобар филм „Анора“, „Бруталист“, „Целосно непознато“ и „Сè уште сум тука“ заедно.
Академијата стана дигитална. Наместо да плаќа милиони долари за испраќање физички копии од годинашните номинирани филмови до гласачите, групата се сврте кон стриминг, кој чини 20.000 долари по филм, објави WalletHub. (Бизнис инсајдер)