„Епл“ симнат од тронот – кој е новиот највреден бренд во светот


„Амазон“ ја врати својата позиција како највреден бренд во светот и покрај падот на вредноста од 15 отсто оваа година, според годишното рангирање Brand Finance Global 500 на 48 технолошки компании.

Според проценката, иако Амазон го врати првото место, вредноста на неговиот бренд падна за повеќе од 50 милијарди долари оваа година, од 350,3 милијарди долари на 299,3 милијарди долари. Оценката отиде од ААА+ на ААА бидејќи потрошувачите „построго го оценуваат по пандемијата“.

Перцепциите за услугите на клиентите на компанијата се намалија бидејќи времето на испорака стана подолго и потрошувачите беа со помала веројатност да го препорачаат „Амазон“ на другите, покажа истражувањето.

„Заедно со укинувањето на ограничувањата за пандемијата, луѓето лично се враќаат на шопинг, малку олеснувајќи ја потребата за онлајн малопродажба“, се вели во извештајот.

„Епл“ падна на второто место, со пад на вредноста на брендот за 16% од 355,1 милијарди долари на 297,9 милијарди долари. Овогодинешниот пад се должи на прогнозата за пониски приходи бидејќи се очекува прекините на синџирот на снабдување и тесниот пазар на труд да ја ограничат понудата на хардверски производи, според Brand Finance.

Сепак, „Епл“ останува највредната компанија во светот во однос на пазарната капитализација со 2,163 милијарди долари заклучно со 18 јануари, додека „Амазон“ има пазарна капитализација од 979,8 милијарди долари.

Google беше рангиран како трет највреден бренд во светот со 7% зголемување на вредноста на 281,4 милијарди долари.

Некои од другите големи добитници на вредноста на брендот ги вклучија производителите на електрични автомобили „Тесла“, кои пораснаа за 44% на 66,2 милијарди долари и BID, кој забележа пораст на вредноста на брендот за 57% на 10,1 милијарди долари, бидејќи побарувачката за електрични автомобили расте на глобално ниво.

Меѓу најголемите губитници се „Самсунг“ со пад од 7% на 99,7 милијарди долари, „Алибаба“ со пад од 56% до 10 милијарди долари и Фејсбук со пад од 42% на 59 милијарди долари.