Џулија Робертс ја отфрли балската тоалета за шик костум во нова реклама за мирисот Lancôme
Џулија Робертс повторно ја позајмува својата мегаватна насмевка на Lancôme.
56-годишната актерка е заштитно лице на најновиот мирис на брендот, La vie est belle L’Elixir. Изработен од мајсторите на парфимерите Antoine Maisondieu и Christophe Raynaud (Givaudan), цветниот дрвенест гурмански мирис е спој на оригиналниот мирис на La vie est belle.
„Нов симбол на цветната модерност за ова ново поглавје на La vie est belle“, е како Maisondieu го опишува L’Elixir преку соопштение за печатот. „Зад овој мирис се крие желбата за мекост, за галење, за повторно измислување на сензуалноста на кожата… [преку] додавање на дрвенеста виолетова потопена во неодолив ликер од малина и попрскана со горчливо какао“.
Lancôme го ангажира Оскаровецот Демиен Шазел (La La Land, Whiplash) за да ја режира филмската кампања. Снимен на филм од 35 мм и компониран од Џастин Хурвиц (Ла Ла Ленд), краткиот филм ја следи Робертс додека, неколку моменти пред да влезе на забава, таа го отфрла светло розевиот балски фустан за шик црн костум и бега на париски покрив.
„[Филмот] ја доловува Џулија Робертс во прекрасно поетски, дефинирачки момент, додека таа го избира својот пат пред туѓите очекувања“, се вели во соопштението за печатот. „Со времето магично суспендирано, кинематографскиот објектив на Шазел ја слика актерката додека гледа над Париз од врвот на Триумфалната капија и го доживува возбудувањето што доаѓа кога е автор на сопствената приказна“.
Кампањата ја означува првата соработка помеѓу Робертс, кој е амбасадор на Ланком повеќе од една деценија, и Шазел.
„Работата со Демиен беше радост“, вели оскаровката преку соопштение за медиумите. „За мене, толку брзо западнавме во ритам и најдовме заедничка основа за хумор што беше неочекуван бонус. Се надевам дека повторно ќе работиме заедно!“