Џесика Честејн е новиот глобален бренд амбасадор на накитот „Дамијани“
Во годината на својата стогодишнина, Damiani го засилува својот бренд со именување на Џесика Честејн за свој глобален бренд амбасадор.
Оскаровката треба да се појави во рекламната кампања на Дамијани за пролет 2024 година, која ќе биде објавена подоцна во сезоната, потег што е синхронизиран со наследството на италијанскиот златар да регрутира познати личности за своите рекламни кампањи.
„Среќна сум што сум глобален амбасадор на Дамијани и што ги претставувам вредностите на оваа прекрасна компанија низ целиот свет. Сто години историја, страст, изработка [и] креативност се важно наследство што вреди да се зачува“, рече Честејн. „За мене е чест да бидам дел од семејство кое ја чува и пренесува занаетчиската извонредност на Италија ширум светот“.
Честејн ѝ се придружува на јужнокорејската актерка и модел Ли Сунг-Кјонг како амбасадор на Дамијани.
Холивудската актерка – која неодамна глумеше заедно со Ен Хатавеј во „Мајчински инстинкт“, психолошки трилер филм во режија на Беноа Делом – организираше гала вечер минатиот месец во Милано за да ја прослави годишнината на Дамијани, на која Софија Лорен и Сунг-Кјонг беа како и локални познати личности.
Во таа прилика, Честејн им позираше на фотографите со импресивен ѓердан наречен „Mimosa Eternal Blue“ со 100-каратен син сафир врамен со дијаманти. Скапоцениот камен е меѓу единствените парчиња што Дамијани ги прикажува на својата изложба што ќе се одржува до 28 април во миланската галерија д’Италија за да ја истакне изработката и креативноста на брендот.
„Чест ми е да ја пречекаме Џесика во нашето семејство. Нејзините извонредни квалитети како актерка и како личност им се познати на сите, но нашите се исто така избор на срцето“, рече претседателот на компанијата Гвидо Дамијани во изјавата. „Џесика е софистицирана, посветена, признаена жена, но најмногу од сè, таа е автентична и верна на своите вредности – исто како и ние. Заедно, сигурен сум дека ќе направиме големи работи и ќе постигнеме важни нови цели“.
Во едно неодамнешно интервју за WWD, Дамијани истакна како неговиот татко, Дамијано, член од втора генерација на основачкото семејство, ја нарушил индустријата со привлекување список на А-листери за нејзините кампањи, од Бред Пит и Изабела Роселини до Шерон Стоун и Џенифер Анистон, во време кога рекламите не беа широко распространети меѓу брендовите за накит.
Брендот за накит е основан во Валенца, Италија, во 1924 година од Енрико Граси Дамијани, дедото на Гвидо, и има стекнато славни фанови Стоун, Тилда Свинтон, Лорен и Гвинет Палтроу.
Покрај истоимениот бренд, Damiani Group ја содржи етикетата Bliss претставена во 2000 година; златарот Калдерони, кој беше купен во 2006 година; трговецот на мало Rocca, купен во 2008 година, како и водечкиот производител на стакло Венини, во кој групата првпат инвестираше во 2016 година.
Компанијата соопшти дека Честејн бил запознаена со компанијата и семејството за време на посетата на просториите на Венини во Мурано, Италија, придружувана од Силвија Дамијани, потпретседател на Damiani Group и претседател на стакларот.