Деби Хари и на 79 години е најдобра реклама за чантата Gucci Blondi


Гучи ја претстави новата кампања наречена „Секогаш ќе го имаме Лондон“. Фронтменката на Blondie, Деби Хари и Келси Лу се лицата на кампањата, која ја сними американската фотографка и активистка Нан ​​Голдин и ја прикажува чантата Gucci Blondie и колекцијата Cruise 2025.

Како почит на тековната љубовна врска на Домот со Лондон, каде што дебитираше колекцијата „Круз 2025“, Голдин ја носи својата препознатлива визија во кампањата, ткаејќи приказна каде модата ја надминува пистата и ја отелотворува енергијата на слободен дух во сржта на визијата на Сабато Де Сарно. .Хари, поп икона и ко-основач и главен вокал на рок бендот Blondie, и виолончелистката и композиторка Келси Лу, во меѓувреме, го отелотворуваат духот на чантата Gucci Blondie и колекцијата Cruise 2025.

Лондон има посебно место во историјата на луксузниот бренд. Пред повеќе од еден век, младиот Гучио Гучи првпат се сретна со меѓународната елита додека работеше како лифтбој во хотелот Савој. Искуството ја поттикна неговата амбиција и доведе до основање на неговата истоимена куќа за кожни производи во 1921 година.

Кампањата содржи моменти во култните кабини во Лондон и Тејт Модерн. На Хари и Лу им се придружуваат Алато Јазипер, заштитно лице на кампањата на Гучи за есен зима 2024 година и Јанан Ван, кој ја отвори ревијата  за Gucci Cruise 2025 во уметничката галерија во мај.

Во срцето на кампањата е Gucci Blondie чанта, која првпат беше претставена на почетокот на 1970-тите. Колекцијата на Gucci Cruise 2025 го продолжува овој дијалог помеѓу минатото и иднината, сплетувајќи контрастни елементи во прослава на спротивностите.