„Бриџит Џонс: Луда по него“ го надмина „Сексот и градот 2“ на меѓународниот бокс офис


 
Кинољубителите се уште се лути по Бриџит Џонс. „Бриџит Џонс: Луда по него“, четвртиот дел од љубовната франшиза, солидно се отвори на 35,5 милиони долари од 71 пазар на меѓународниот бокс офис. Тие продажби на билети го надминаа „Сексот и градот 2“ како најголем почеток за романтична комедија на споредливите прекуокеански пазари, според дистрибутерот Universal Pictures.
 
 
Филмот, со Рене Зелвегер како Бриџит Џонс, дебитираше на Peacock во САД. Четвртиот „Бриџит Џонс“ имаше најголем старт во Обединетото Кралство и Ирска со 14,8 милиони долари, проследена со Австралија со 3,3 милиони долари и Франција (каде што студио Канал се занимава со продажбата) со 3,3 милиони долари. Иако домашните кино-оператори се разочарани што „Бриџит“ не се игра во американските кина, франшизата отсекогаш била далеку поголема на меѓународниот бокс офис.
За „Дневникот на Бриџит Џонс“ од 2001 година (334 милиони долари на глобално ниво), „Бриџит Џонс: работ на разумот“ од 2004 година (265 милиони долари на глобално ниво) и „Бебето на Бриџит Џонс“ од 2016 година (211 милиони долари), продажбата на билети во странство изнесува 89% од вкупниот износ.
Во режија на Мајкл Морис, „Бриџит Џонс: Луда по него“ ја следи хероината како вдовица самохрана мајка која повторно влегува во светот на запознавањето и се наоѓа себеси поразена од помлад маж. Актерската екипа ја заокружуваат Хју Грант, Колин Фирт, Ема Томпсон и Лео Вудал. Филмот носи продукциски буџет од 50 милиони долари. (Вараети)