Бијонсе се здружи со LVMH за новото виски SirDavis со изглед на парфем
Во денешното време на алкохол означен со познати личности, само неколку ѕвезди можат да создадат нешто што ќе биде големо на сеизмометарот за духови. А-личностите како Рок, Марк Волберг, Џорџ Клуни и Рајан Рејнолдс лансираа стратосферски етикети. Така и Луис Хамилтон, Кевин Харт, Марго Роби, Мајкл Џордан, Ема Вотсон и нејзиниот брат Алекс. И да не ги заборавиме момците од Vampire Diaries итн. Се чини дека секоја недела носи ново соопштение.
Во овој момент, кој славен би помислил да лансира нешто во сектор попреполн од Тајмс Сквер и да очекува луѓето да ги свртат главите – и да ги отворат паричниците? Па, има една која бранува без разлика што прави: Бијонсе.
Да, дека Бијонсе штотуку го лансираше вискито SirDavis со Louis Vuitton Moët Hennessy (LVMH). Наречена е по Дејвис Хог, прадедото на Бијонсе – фармер од ерата на прохибицијата на американскиот југ, кој „скрши шишиња виски во празните јазли на кедровите дрвја“, се вели во соопштението, „за пријателите и роднините да ги најдат и уживаат.
„Отсекогаш ме привлекуваше моќта и самодовербата што ги чувствувам кога пијам квалитетно виски и сакав да поканам повеќе луѓе да го искусат тоа чувство“, вели Бијонсе. „Кога открив дека мојот прадедо бил човек со месечина, ми се чинеше дека мојата љубов кон вискито е судбина. Сер Дејвис е начин за мене да му оддадам почит, обединувајќи нè преку ново заедничко наследство“.
Тоа не е само уште еден производ со име на славна личност. LVMH ја стави својата целосна тежина и креативната моќ зад објавувањето, користејќи еден од највозбудливите ликови во индустријата за алкохолни пијалоци за да го предводи создавањето на производот: д-р Бил Лумсден, главен дестилатор на Ardbeg и Glenmorangie.
Лумсден е познат по своите иновативни изданија, а за SirDavis направи нешто уникатно. Американското виски има каша од 51 отсто ‘рж и 49 отсто слад јачмен што поминува низ секундарно созревање во буриња со шери. Според соопштението за печатот, тој користел традиционални техники за правење виски, типично зачувани за шкотското и јапонското виски. Сепак, што точно значи тоа останува малку мистерија.
„Со SirDavis, сакавме да ги оспориме нормите на категоријата и да понудиме нешто ново во просторот“, вели Лумсден. „Карактеристичниот избор на зрна и невообичаеното секундарно созревање во бурињата со шери ни помогнаа да постигнеме потписен профил целосно уникатен за Сер Дејвис, еден со смела софистицираност“.
И Сер Дејвис ги слави корените на Бијонсе. Вискито е блендирано и флаширано во родната држава на Бијонсе во Тексас, а седиштето е во Хјустон. Шишето има ребрести стакло и црн медалјон со бронзен коњ во центарот и наликува на парфем. Тоа е едноставно, моќно и неверојатно добро се вклопува во ерата на Каубој Картер во кариерата на Бијонсе.
Пред неговото претстојно пуштање во продажба, вискито собра трофеи и високи рејтинзи. SirDavis освои најдобро во класата за американско виски од SIP наградите за 2023 година, како и златен медал (95 поени) од Меѓународниот натпревар за алкохол во Њујорк во 2023 година и оценка од 93 поени од Ultimate Spirits Challenge во 2023 година.
SirDavis се продава за 89 долари и во моментов може да се нарача однапред преку SirDavis.com. Ќе биде достапен на трговците на мало низ САД, како и на одредени аеродроми и продавници во септември.