Аријана Гранде изгледа како од 60-тите во смели бои за пролетната кампања на Сваровски 


Аријана Гранде ја продолжува врската со Сваровски во најновата кампања за колекција на брендот за пролет 2025 година. За да ја прослави 130-годишнината на куќата, колекцијата ја нагласува Метаморфозис, навраќајќи се на минатото додека ја прифаќа иднината.

Кампањата за пролет 2025 година ја означува третата соработка на Гранде со Сваровски. Колекцијата се одликува со живописни бои кои ја нагласуваат живоста и аксесоарите кои потсетуваат на гламурот и аурата од 1960-тите.

„Интензивно ме привлекува поп-културата и улогата на накитот во неа – тој има моќ да го трансформира не само како изгледате, туку и како се чувствувате“, рече Џована Енгелберт, глобален креативен директор на Сваровски.

„Мојата визија е да создадам нова култура на накит која ќе има големо влијание, свежа и остра; Аријана го отелотворува ова и со убавина и со смелост што го претвора секое парче во симбол на сјај, движење и радост“, рече Енгелберт.

„Толку сум возбудена што моето креативно патување продолжува со Сваровски и ми се допаѓа приказната за метаморфоза на оваа нова кампања пролет/лето 2025 година“, рече Аријана Гранде во изјавата.

„Стилирана во палета на живописни бои и блескав кристален накит, оваа кампања се чувствуваше навистина возбудливо и радосно“.

Гранде беше прогласена за амбасадор на брендот Swarovski во јули 2024 година. Нејзината прва кампања со куќата дојде во октомври 2024 година со празничната колекција.

„Харизмата и позитивната енергија на Аријана резонираат со суштината на Сваровски да му донесе радост на светот и јас сум воодушевен што таа ни се придружува како амбасадор на брендот“, рече Енгелберт по назначувањето на Гранде на оваа улога.

„Аријана е брилијантен уметник чија креативност блеска преку нејзиното пишување песни и вокални изведби, како и нејзиниот личен стил. Со нетрпение очекувам да се вклучам во инспиративни креативни дијалози заедно“.