Акциите на „Мета“ паднаа по слабите резултати


 

Акциите на „Мета“ паднаа во продолженото тргување во средата, откако објави слаба прогноза за четвртиот квартал и многу помалку од очекувањата на Волстрит во контекст на резултатите.

Заработката по акција е 1,64 долари, во споредба со очекуваните 1,89 долари, според Refinitiv, а приходот е 27,71 милијарди долари, во споредба со очекуваните 27,38 милијарди долари, според Refinitiv.

Дневните активни корисници биле 1,98 милијарди колку што се очекувало, според StreetAccount, а месечните активни корисници биле 2,96 милијарди наспроти 2,94 милијарди очекувани. Просечниот приход по корисник бил 9,41 долари наспроти очекуваните 9,83 долари., пренесува SEEbiz.

„Мета“ се бори со големо забавување на потрошувачката на онлајн рекламите, предизвиците од ажурирањето за приватност на Apple за iOS и зголемената конкуренција од TikTok. „Мета“ се очекува да го забележи третиот последователен квартал на пад на продажбата оваа година.

Компанијата соопшти дека приходот во четвртиот квартал ќе биде од 30 до 32,5 милијарди долари. Аналитичарите очекуваа продажба од 32,2 милијарди долари.

Приходите на „Мета“ паднаа за четири отсто во споредба со минатата година на 27,7 милијарди долари во третиот квартал. Во меѓувреме, трошоците и расходите на фирмата се зголемија за 19% од минатата година на 22,1 милијарди долари. Оперативните приходи паднаа за 46% на годишно ниво на 5,66 милијарди долари.

Оперативната маржа на матичната компанија на Фејсбук, или профитот што остана по пресметувањето на оперативните трошоци, падна на 20 отсто од 36 отсто една година порано. Вкупниот нето приход падна за 52 отсто од минатата година на 4,4 милијарди долари во третиот квартал.

Акциите на „Мета“ се тргуваа во средата на најниско ниво од јули 2016 година, што беше четири месеци пред Доналд Трамп да биде избран за претседател.

Приходите во единицата Reality Labs, во која се сместени слушалките за виртуелна реалност на фирмата и нејзиниот футуристички метаверзен бизнис, паднаа за речиси половина од претходната година на 285 милиони долари. Загубата се зголеми на 3,67 милијарди долари од 2,63 долари во истиот квартал минатата година. Reality Labs изгуби 9,4 милијарди долари оваа година.

„Мета“ соопшти дека некои тимови ги држи на исто место по бројот на вработени, други ги намалува и го зголемува бројот на вработени само кај своите највисоки приоритети.

– Како резултат на тоа, очекуваме дека бројот на вработени на крајот на следната година ќе биде приближно усогласен со нивоата од третиот квартал – се додава во соопштението на компанијата.

Во третиот квартал, „Мета“ соопшти дека имала 197 милиони дневни активни корисници во Соединетите Американски Држави (САД) и Канада, од 196 милиони во истиот квартал од 2020 година. „Мета“ најголемиот дел од приходите ги црпи од корисниците во Северна Америка.