Ексуредникот на „Вог“, Едвард Енинфул, изненади со својата прва линија за „Монклер“


Тешко е да се поверува, но Неделата на модата во Њујорк (или, поточно, она што остана од неа) повторно е пред нас. Со толку многу брендови кои се прикажуваат или во странство или надвор од распоредот, на неделата ѝ беше потребен голем момент. Поранешниот член на Vogue UK, Едвард Енинфул, ја претставува својата дебитантска колекција за Moncler. Не е прв пат Енинфул да соработува со Moncler, но ова е прв обид на стилистот и уредникот во дизајнот – и ако некој може да ги направи шик пуферите, тоа е тој.

Во соработка со неодамна лансираната медиумска и забавна компанија EE72 на Енинфул, колекцијата Moncler x EE72 ги спојува силуетите инспирирани од високата мода со техничка експертиза и промислена модуларност. Едно парче, тренч мантил, доаѓа со отстранлив надворешен пуфер кој може да се отстрани и да се носи како ранец благодарение на внатрешните ремени.

Фотографирана од фотографот Тајлер Мичел, а во главната улога е моделот Адут Акеч, впечатливата кампања нуди мастер класа за останување шик во најсуровите елементи, без разлика дали станува збор за метеж или песочна бура. „Како и Тајлер, Адут е некој со кого соработувам уште од самиот почеток“, вели Енинфул за Роб Рипорт. „Таа има неверојатна сила на духот, а нејзината убавина едноставно зрачи. Веднаш ја освои жената за која дизајнираме; отпорна, независна и иновативна.“

„Работата со Монклер ми овозможи да ги поместам границите на мојата креативност“, вели Енинфул. „Со оваа колекција сакав да ги комбинирам кодовите на куќата со мојата сопствена визија, замислувајќи екстремен нов свет со гламурозен херој во неговиот центар.“ Всушност, индустријата со нетрпение го очекуваше секој потег на Енинфул по „Вог“. И покрај повеќекратната цртичка што додава „дизајнер“ во неговото CV, фотосесиите се сè уште таму каде што талентот се чувствува најмногу како дома.

„Престојот на снимање е едно од моите омилени места; таму се кристализира соработката и каде што тимот може да создаде магија како никаде на друго место“, вели тој. „Гледањето на колекцијата на која работевме толку напорно, опкружен со некои од моите омилени креативни соработници, беше многу посебен момент. Секој донесе таква отвореност и позитивност на снимањето, што го олесни разменувањето идеи и реализацијата на овој универзум.“

Со Џулија Робертс

Енинфул работеше во модно издаваштво со децении пред да ја преземе водечката позиција во британскиот Vogue. Започна, додека беше уште тинејџер, во списанието за младинска култура i-D во Лондон (каде што стана најмладиот уредник во големо модно списание), пред да премине на улоги и во италијанскиот и во американскиот Vogue, потоа во списанието W во Њујорк, пред да се врати во Лондон за да го води британскиот Vogue во 2017 година. Со текот на годините, тој беше инструментален во амбициозни проекти како што е црното издание на италијанскиот Vogue во 2008 година – само црни модели беа претставени во списанието, кое се распродаде за неколку дена – додека работеше и како стилист и консултант за брендови, вклучувајќи ги Calvin Klein и Dolce & Gabbana.

Енинфул го објави своето заминување од горните ешалони на „Вог“ летото пред неговото последно издание. Веста, во тоа време, го заинтригира светот на модата. Зошто да се откаже од една од врвните работни места во индустријата? И што следи?

Одговорите се меѓусебно поврзани. Одлуката да се повлече и да си оди сам беше момент „сега или никогаш“, рече Енинфул во интервју во Лондон само неколку дена пред да го открие својот следен голем потег: печатено списание, насловено како 72, кое го позиционира како „камен-темелник“ на неговиот нов медиумски и забавен бизнис, EE72 (име што ги спојува неговите иницијали и годината на раѓање).

„Заминувањето беше моја одлука, 100%… Сфатив дека ќе наполнам 50 години и дека ми треба нов лик. Затоа разговарав со Ана за тоа“, рече тој, отфрлајќи (пред да биде прашан) каква било сугестија дека заминал поради расправија со неговата поранешна шефица Ана Винтур, со која рече дека сè уште повремено се допишува. „Знаев дека постигнав сè што сакав во „Вог“.“