Знаеме која славна личност има најуспешен бренд за убавина во 2023

Првопласираната козметика донесе повеќе од половина милијарда долари. Се карактеризира со висококвалитетни формули и навистина широк спектар на нијанси на шминка


Вклучувањето на познатите во светот на убавината и грижата и лансирањето на нови козметички линии со потписи на познати личности е толку интензивно што веќе стана тешко да се следи што е ново, кој што лансираше и дали вреди да се крева возбуда. тоа. За среќа, Cosmetify, онлајн платформа за пребарување и купување козметички производи, ги разгледа податоците за успехот на познатите брендови за убавина во годината до денес, и за да го создадат врвот, земаа предвид различни фактори, како вкупниот приход и популарност во социјалните медиуми.

 

 

На прво место е брендот на мегаѕвездата Ријана, која во последно време делува незапирливо на сите полиња. Нејзината Fenty Beauty, која ја обожаваат и многу нејзини колешки од А-листата, се заснова на производи со висококвалитетни формули, со навистина широк спектар на нијанси на шминка. Минатата година Fenty заработи повеќе од 580 милиони долари, а од највисоката можна вкупна оценка од 10 во евалуацијата на Cosmetify, постигна феноменални 9,76 и го задржа првото место кое исто така убедливо го освои минатата година. Популарноста на брендот продолжува да расте, па затоа неодамна е присутен на пазарот на осум африкански земји.

На второ место е Кајли Џенер со брендот Kylie Cosmetics, кој постигна многу високи 9,64 во оценувањето, а на третото место е Селена Гомез, која доби оценка 8,97 за својата козметичка линија Rare Beauty. Без оглед на тоа како рангирањето може да се промени во иднина, изгледа дека трендот на линии за убавина во сопственост на славни личности е тука да остане.