„Визер“ суспендира 50 линии во поранешна Југославија, Скопје со најмногу откажувања

Фото: Б. Грданоски

„Визер“ е во процес на суспендирање до 50 линии во земјите од поранешна Југославија, а секој град што го опслужува оваа компанија ќе биде засегнат. Скопје го очекува најголем број откажувања, додека главниот град на Северна Македонија го следат Тузла, Охрид, Подгорица, Белград, Ниш, Приштина, Љубљана, Сплит и Сараево.

Во текот на ноември, авиопревозникот повеќе нема да ја опслужува Подгорица, бидејќи сите шест рути од главниот град на Црна Гора ќе бидат суспендирани. Сепак, некои летови ќе бидат вратени во декември.

Авиопревозникот повторно го одложи почетокот на новите летови од Милано до Приштина, а новиот датум е 19 декември. Тие исто така ја прекинаа линијата помеѓу Дортмунд и Сплит, која беше воспоставена ова лето и беше планирано да функционира во текот на зимската сезона.

Неколку правци што се уште се активни, како што се Меминген-Подгорица, Виена-Охрид и Стокхолм Скавста-Скопје, ќе бидат суспендирани за две недели и нема да бидат активни во текот на зимската сезона.

Превозникот планира да обнови некои линии во ноември и декември, но тешко дека ова ќе се промени, пишува порталот Екс-Ју Авијација, пренесува Банкар.ме.

Повеќето летови нема да бидат обновени до летната сезона следната година, која започнува кон крајот на март. „Визер“ е во процес на обновување на некои линии кои беа привремено откажани за време на летото, вклучително и Скопје-Турку и Белград-Ларнака, додека летовите на линиите Скопје-Нирнберг, Скопје-Копенхаген и Белград-Баден Баден ќе бидат повторно воспоставени на крајот на месецот.

И покрај намалувањето на сообраќајот во поранешна Југославија, „Визер“ се шири на друго место – во Западна Европа, а неодамна најави лансирање на домашни линии во Норвешка.

Компанијата се соочи со пад од 60 проценти на бројот на патници во септември, месец за кој се надеваа дека ќе претставува почеток на закрепнување.

Според авиокомпанијата, нејзиниот капацитет останал за 40 проценти помал во споредба со истиот месец минатата година. Овој октомври авиокомпанијата лета само со 50 проценти од своите капацитети. Не предвидува поголем капацитет во текот на зимата доколку се одржи моменталната состојба со пандемијата. Сепак, постојните операции се значително поголеми од активностите на повеќето други европски авиокомпании.