Викторија Бекам дизајнираше колекција во летни бои за Манго, ќе биде поскапа од другите


Лондон– Кон крајот на месецов Mango ќе ја претстави својата досега од највисок профил соработка, колекција на облека, влечки, и додатоци дизајнирани со Викторија Бекам во пригушена палета на летни „островски“ бои.

Соработката на Викторија Бекам и Манго, која ќе биде достапна од 23 април, е најновата во серијата проекти меѓу шпанскиот гигант на висока улична мода и меѓународни имиња, вклучувајќи ги италијанскиот кројач Болиоли, инфлуенсерката Камил Шариер и брендот Л.А. Сајмон Милер.

Манго соопшти дека колекцијата на Бекам ќе вклучува костуми, фустани и разновидна трикотажа, покрај чантите, додатоците и чевлите „од ден до ноќ“. Цените ќе бидат повисоки од вообичаените колекции на Mango, „одразувајќи го високиот квалитет на ткаенините и деталите“ во секое парче, рече брендот.

Брендот , основан во Барселона, од браќата Андик, кој оваа година ја одбележува својата 40-годишнина, рече дека долго време го следи и ѝсе восхитува на Бекам.

„Секогаш се трудиме да избереме брендови или таленти на кои им се восхитуваме и кои претставуваат слични вредности на нашите. Го сакаме нејзиниот препознатлив стил и како таа успеа да добие свое место во модната индустрија. Оваа соработка го одразува нејзиниот беспрекорен стил и современиот дизајн на Манго“, соопшти Манго.

Бекам ја опиша колекцијата како „сензуална, обмислена и женствена“ и додаде дека нејзината цел во работата со Манго е да „зборува на пошироката публика на начин кој се чувствува релевантен за мојот бренд и ја задржува мојата естетика“ и ДНК.

„Многу сум горда на она што го создадовме заедно. Чувството е многу модерно да се спојат двата бренда и да се надоврзе на нашата експертиза, а јас бев многу импресионирана од нивото на изведба на тимовите на Mango, вниманието на деталите и фантазијата“, рече Бекам.

Бекам вели сакала да создаде „свесна, модерна гардероба, совршена за летните месеци. Има дрскост, која е добро вклопена. Била инспирирана од иконскиот француски филм „La Piscine“, и поконкретно од ликот и леснотијата на Џејн Биркин. Таа се занимава со природна убавина, многу е женствена и има вистинско чувство за слобода“.

Таа ја опиша палетата на бои како „пригушена, многу фокусирана и опуштена, со островски тонови за лесна летна елеганција“. Нејзините омилени парчиња ги вклучуваат влечките и особено кроењето. „Отсекогаш сум си играла и со женското и со машкото и сакам да понудам женска гардероба без напор која е разновидна и може да се носи“, додаде таа.

На многу начини Бекам беше природен избор за Манго. Нејзиниот бренд додаде резонанца поради четиригодишниот престој на семејството Бекам во Мадрид кога Дејвид Бекам играше фудбал за Реал Мадрид во средината на 2000-тите.

„Тие беа многу познат пар долго пред да живеат во Шпанија, а уште повеќе откако живееја овде“, рече Манго. „Нивниот иконски стил како двојка отсекогаш бил многу препознатлив и ценет, како во Шпанија, така и секаде на друго место“.

Бизнисот на Бекам осцилира, а договорот со гигант на високата улична мода како Манго дополнително ќе го прошири досегот на нејзиниот бренд и потенцијално ќе допре до нова база на клиенти.

Како што е објавено, брендот на Бекам постигнал нето-продажби од 100 милиони евра во 2023 година како резултат на сложената годишна стапка на раст од 35 проценти од 2020 година. Секоја од клучните активности на куќата е профитабилна на ниво на EBITDA, или заработка пред камата, даноци, амортизација и амортизација.

Првата колекција на мириси на брендот беше лансирана минатиот септември и работеше над очекувањата, а Бекам неодамна беше во Париз, отворајќи ново катче во Galeries Lafayette, дел од напорите за отворање продавници во продавница на меѓународно ниво.

„Манго“ не е првиот бренд од високата улична мода што создава партнерства со брендови од висок профил: H&M, Zara и Uniqlo со години работат со големи таленти на колекции со ограничено издание.

Mango рече дека неговата програма за соработка „го турка тимот да развива производ од поинаква перспектива и со различна гледна точка во споредба со нашите [внатрешни] колекции. Ова ни овозможува да разговараме со различни клиенти и дефинитивно носи вредност и предност на брендот. Стратегијата на компанијата на Mango е многу фокусирана на подигање на брендот и овие соработки придонесуваат за оваа цел.

Малопродажниот гигант додаде дека соработувал со Бекам и нејзиниот тим, „и мислиме дека колекцијата го претставува нејзиниот стил на многу верен начин“.

Манго рече дека двата дизајнерски тима, предводени од Викторија Бекам од едната страна и Џасти Руано, креативен директор на Манго за женска облека, од друга страна, работеле заедно од првите табли за расположение и идеи до конечното извршување на парчињата.

„Имаше неколку состаноци во Барселона и Лондон за да се осигура дека резултатот е онаков каков што сакаа двата тима“, додаде Манго.

Соработката му овозможува на Mango да ја подигне својата игра – и цените, исто така.

Mango рече дека неговиот клиент е подготвен да плати дополнително не само за парчиња со висок профил, туку и за домашни брендови. Тие поскапи понуди вклучуваат Selection, модна колекција.

Прометот на Манго во фискалната 2023 година се зголеми за 15 отсто на повеќе од 3,1 милијарди евра. При постојана размена порасна за 20 отсто. Нето добивката е повеќе од двојно зголемена на 172 милиони евра.

Шпанската компанија за брза мода работи со околу 2.700 продавници на повеќе од 115 пазари ширум светот, а меѓународниот бизнис сочинува речиси 80 отсто од прометот. Најдобри пазари во однос на продажбата се Шпанија, Франција, Германија, Турција и САД.

Според Mango, се предвидува дека САД ќе станат еден од првите три најважни региони во наредните години.

Манго јасно ги покажа своите аспирации со отворањето на предводникот на Петтата авенија во 2022 година и последователното проширување на поширокиот пазар во САД. Продавницата на три нивоа од 22.600 квадратни метри на 711 Fifth Avenue се обвиткува околу североисточниот агол на 55th Street и нуди женска стока, како и кат посветен на машка облека, каде што има и станица за кроење.

На позадината на продажниот моментум во 2023 година, и по повод одбележувањето на 40-годишнината, Mango го претстави новиот, двегодишен стратешки план наречен 4E.

Целта е да се постигне продажба над 4 милијарди евра во 2026 година. Компанијата рече дека ќе стигне до тоа со отворање повеќе од 500 нови продавници и со подигање на вредноста на брендот „преку стремеж, квалитет и уникатен стил дизајниран во Барселона“. Исто така, планира да понуди „одлична услуга за клиентите“ и да ја прифати одржливоста како „основна вредност“.
Манго размислуваше странично, надвор од колекциите и продавниците. Во јануари, компанијата ја отвори својата прва продавница на Roblox, каде што корисниците можат да купат Mango Teen дигитална облека и производи за нивните аватари.

Во тоа време, Mango рече дека е посветен на иновациите и на изградбата на екосистем кој „е способен да понуди диференцирани искуства и производи и услуги за своите клиенти во физичкиот, дигиталниот и виртуелниот свет“.

Исто така во јануари, Mango откри инвестиција во Flipflow, старт-ап за пазарна анализа, следење на цените и контрола на акциите во реално време на различни пазари. Инвестицијата беше канализирана преку неговиот акцелератор Mango StartUp Studio, кој беше лансиран пред две години.

Акцелераторот инвестираше во компании како што се Union Avatars, технолошки старт-ап за дигитален идентитет и развој на аватари во различни стилови и Ziknes, старт-ап за 3D печатење за архитектонски и дизајнерски компоненти кои користат одржливи материјали. (WWD)