Валентино прославува 10 години Rockstud со нова серија соработки


Италија-Брендот носи уметници, креативци, па дури и други дизајнери за да го замислат препознатливиот – и мошне комерцијален – мотив.

Брендот носи уметници, креативци, па дури и други дизајнери за да го замислат препознатливиот – и мошне комерцијален – мотив.

Rockstud е главна понуда во додатоците за додатоци на Валентино од 2010 година. Сега неславниот мотив има за цел да го претставува „ bugnatos “ што се гледа на зградите во палацо-стил во Рим, каде се темели креативната насока на брендот. И, тоа беше голем дел од комерцијалниот успех на Валентино во текот на изминатата деценија, докажано е дека е масовно популарен меѓу славните, блогерите, печатот и потрошувачите.

Во 2014 година, токму на оваа веб-страница, Лорен Шерман извести за обновената популарност на италијанската модна куќа – и особено нејзината линија Rockstud. Следната година, тогашните ко-креативни директори Пјерпаоло Пичиоли и Марија Грација Чиури изјавија за Style.com дека продажбата на Валентино е двојно поголема од воведувањето на Rockstud.

Како и да се чувствувате за самиот мотив (и неговата распространетост), тој е победник за Валентино – и нешто од што брендот не отстапува. Толку беше јасно на неговата ревија за сезоната пролет 2021 година, каде Пичиоли претстави супер големи верзии на Rockstud на чанти и чевли. На страната на потрошувачите, интересот е сè уште присутен: На ​​платформата за шопинг Lyst, пребарувањата за парчињата Rockstud на Валентино се зголемија за 26%, од година во година, во текот на последниот месец; по најновото деби на модната недела на брендот, прегледите на страниците за овие предмети се зголемија за 11% од една недела.

Модната куќа објави нова серија на соработки со уметници, креативци и други брендови кои го замислуваат Rockstud, што ќе биде објавена во текот на следните неколку месеци. Првата проект на Valentino Garavani Rockstud X, како што се нарекува, ќе биде „разговор“ помеѓу Пичиоли и британскиот дизајнер Крег Грин.

„Проектот ги рефлектира вредностите на идентитетот, инклузивноста и заедницата во која верува Пјерпаоло Пичиоли“, рече брендот, во соопштението за јавноста. „Rockstud X станува бело платно за нови замислени пејзажи“.