„Твитер“ сега е „X“, збогум на малата сина птица


„Твитер“ се трансформира во „X“ (Икс), откако поранешното лого на сина птица на страницата сега е заменето со официјално ново лого X. Илон Маск, кој е сопственик на трансформираната страница на социјалните медиуми, почна да ја сигнализира промената рано наутро во неделата со серија твитови, почнувајќи со еден на кој пишуваше: „И наскоро ќе се поздравиме со брендот Твитер и, постепено, со сите птици“.

Сега „X“ го замени логото на „Твитер“ на веб-верзијата, што сигнализира промена на „апликацијата за сè“ на Маск што првично ја замислил веднаш по купувањето на „Твитер“ за 44 милијарди долари во ноември. Логото „X“ веројатно ќе го замени логото на птицата во мобилните верзии на апликациите откако ќе се ажурираат. Сепак, референците на „Твитер“ сè уште остануваат на главното известување за најава на веб.

Вработените во „Твитер“, наводно, биле информирани за промената со е-пошта која завршувала со изјава дека тоа ќе биде последниот мејл на Маск што доаѓа од доменот Twitter.com.

Маск, објави на „Твитер“ во раните утрински часови во неделата дека има намера да ја замени силуетата на птица со логото „Х“ уште во понеделник, доколку се понуди соодветен дизајн.

Во април, Маск го смени официјалното име на компанијата во X Holdings Corp за да ја одрази неговата визија за создавање „Х, апликација за секого“ која ќе врши функции на социјалните медиуми и плаќање, слично на кинескиот WeChat.

„Гардијан“ пишува дека ребрендирањето ќе биде најнов пример за тенденцијата на Маск да најавува големи, но спортски промени на страницата.

Промената ќе биде многу збунувачка за голем дел од корисниците на Твитер, кои веќе во голема мера ја отворија дискусијата на страниците на „Твитер“ со оглед на голем број други големи промени што Маск ги направи, рече Ален Адамсон, ко-основач на маркетинг консултантската компанија Metaforce.

„Тоа е соодветен крај на иконскиот бренд и бизнис“.

Извршниот директор на „Твитер“, Линда Јакарино, го потврди лансирањето на брендот „X“ во неделата. Таа на Твитер напиша: „Исклучително ретка работа – во животот или во бизнисот – да добиете втора шанса да оставите уште еден голем впечаток. ‘Твитер’ имаше огромно влијание и го промени начинот на кој комуницираме. Сега ‘X’ ќе продолжи понатаму“,

Јакарино рече дека „X“ ќе биде „фокусиран на аудио, видео, пораки, плаќања/банкарство“ и ќе биде „глобален пазар на идеи, стоки, услуги и можности“. Таа додаде: „’Х’ ќе биде платформа што може да испорача, добро… сè“.

И покрај отпуштањето на половина од персоналот на компанијата по купувањето, Маск во последните денови откри дека и понатаму е негативен во готовинскиот тек со голем долг, откако изгуби половина од приходите од рекламирање, што ги попречи неговите планови да стане позитивен до јуни.

Многу огласувачи ја напуштија платформата веднаш откако Маск ја презеде компанијата, плашејќи се дека тоа ќе им наштети на нивните брендови. Тие ги намалија трошоците за рекламирање делумно поради загриженоста за промените што ги направи новиот сопственик што овозможија „говорот на омраза“ да цвета. Клучна причина за назначувањето на Јакарина, извршен директор за рекламирање, беше да се придобијат огласувачите кои или го паузираа рекламирањето на платформата или значително ги намалија трошоците.