„Твитер“ се закани со тужба заради новата апликација „Тредс“ на Цукерберг


„Твитер“ се закани дека ќе ја тужи „Мета“ поради нејзината нова апликација „Тредс“ (Threads), објави во четвртокот новинската агенција Семафор. Во писмото до извршниот директор Марк Цукерберг, адвокатот на „Твитер“ соопшти дека компанијата „има сериозна загриженост дека ‘Мета’ се занимава со систематско, намерно и незаконско присвојување на трговските тајни и другата интелектуална сопственост на ‘Твитер’“.

„’Твитер’ има намера строго да ги спроведе своите права на интелектуална сопственост и бара „Мета“ да преземе итни чекори за да престане да користи какви било трговски тајни на ‘Твитер’ или други високо доверливи информации“, напиша Алекс Спиро во писмото.

Претставниците на „Твитер“ и „Мета“ не одговорија веднаш на барањето на Гардијан за коментар.

Триесет милиони апликации за помалку од 24 часа

Во средата, „Мета“ ја лансираше новата апликација во 100 земји. Според компанијата, апликацијата собрала 30 милиони апликации за помалку од 24 часа.

Оваа апликација е достапна и во Македонија, но засега не и во земјите од Европската Унија.

На „Тредс“сè уште му недостасуваат хаштагови и функции за пребарување на клучни зборови, што значи дека корисниците не можат да следат настани во реално време како на „Твитер“, а исто така му недостасуваат директни пораки и десктоп верзија.

И покрај овие недостатоци, аналитичарите генерално веруваат дека оваа апликација има големи изгледи.

„Потребна е апликација за јавен разговор со повеќе од милијарда корисници. ‘Твитер’ имаше шанса да го направи тоа, но не успеа. Се надеваме дека ќе успееме“, рече шефот на „Мета“, Марк Цукерберг, на новата платформа „Тредс“.

Новата апликација ќе профитира од Инстаграм

Аналитичарите веруваат дека апликацијата наскоро би можела да стане главен конкурент на „Твитер“.

„Без разлика дали тоа било планирано или не, ‘Мета’ ја објави апликацијата ‘Тредс’ во совршен момент, кога има шанса успешно да се бори со ‘Твитер’“, изјави Никлас Мир, професор по маркетинг на Универзитетот Чепмен.

Тој верува дека „Тредс“ ќе има корист од огромната корисничка база на Инстаграм платформата со која е поврзан, пренесува Ројтерс.