Твитер изгуби половина од приходите од реклами откако го презеде Маск


 

Твитер изгуби речиси половина од приходите од реклами откако беше купен од Илон Маск за 44 милијарди долари минатиот октомври, откри неговиот сопственик. Тој рече дека компанијата не забележала зголемување на продажбата што се очекуваше во јуни, но додаде дека јули е „малку повеќе ветувачки“.

Маск отпушти околу половина од 7.500 вработени од Твитер кога го презеде во 2022 година, во обид да ги намали трошоците.

Ривалската апликација Тредс сега има 150 милиони корисници, според некои проценки.

Нејзината вградена врска со Инстаграм автоматски и дава пристап на Мета-дизајнираната платформа до потенцијални две милијарди корисници.

Во меѓувреме, Твитер се бори под голем долг. Готовинскиот тек останува негативен, рече Маск викендот, иако милијардерот не постави временска рамка за падот на приходите од реклами од 50%.

Во твит тој рече: „Треба да постигнеме позитивен готовински тек пред да го имаме луксузот на нешто друго“.

По отпуштањето на илјадници вработени и намалувањето на сметките за облак услуги, Маск рече дека Твитер е на пат да објави приходи од 3 милијарди долари во 2023 година, што е помалку од 5,1 милијарди долари во 2021 година.

Развојот е последниот знак дека агресивните мерки за намалување на трошоците не беа доволни за да предизвикаат враќање на огласувачите кои избегаа по промените во правилата за умереност на содржината.

Линда Јакарино, претходно шеф на огласувањето во НБЦ Универзал, беше преземена како извршен директор на Твитер во јуни – потег што сугерира дека продажбата на реклами сè уште еприоритет за компанијата.

Јакарино рече дека Твитер планира да се фокусира на видео, креатори и комерцијални партнерства. Се вели дека е во рани разговори со политички и забавни фигури, платежни услуги и издавачи на вести и медиуми.