Трета Барби кукла со ликот на Клаудија Шифер – сега во „Версаче“


Откако ги објави трите единствени кукли кои го делат ликот на супермоделот, првата Барби на Клаудија Шифер е достапна за купување почнувајќи од среда. Последната славна личност на Mattel, се продава за 100 долари, облечена во еден од иконските изгледи на пистата на Шифер: плисирана тиркизна тоалета од модното шоу на Версаче во есента 1994 година.

„Носењето на тој фустан за прв пат беше момент кој никогаш нема да го заборавам“, изјави Шифер за WWD. „Версаче, во тоа време, навистина беше пионер во нова форма на модно претставување. Се сеќавам дека одев по пистата до патеката на Принс, при што Принс седеше во првиот ред; беше електрично“.

Шифер првично соработуваше со Mattel во 2017 година, кога производителот на играчки изработи кукла облечена во Версаче инспирирана од фотосесијата на Vogue Italia од 1994 година. Три години подоцна, на прославата на нејзиниот 50-ти роденден, Мател објави уште две барбики на Шифер: едната облечена во гореспоменатата сина тоалета, а другата облечена во дизајн на Балмен сличен на оној што го носеше Шифер во пролетната кампања на етикетата во 2016 година.

„Кога Клаудија првпат излезе на писта, со нејзината руса, долга коса и ангелско лице, целиот свет веднаш ја виде како персонификација на Барби“, рече Донатела Версаче во соопштението за печатот во 2020 година.

Шифер ја започна својата манекенска кариера како тинејџерка, станувајќи познато име откако глумеше во кампањата Guess во 1989 година. Ова на крајот ја доведе до суперѕвезда од високата мода: до 90-тите, Шифер беше миленик на Шанел и Версаче, се појавуваше на бројни реклами и чекореше по пистата за двата бренда.

Модното наследство на Шифер доби нов живот за време на прес-турнејата „Барби“, кога ѕвездата Марго Роби имаше стилски винтиџ дизајнерски изглед што претходно го носеше Шифер, вклучително и металик мини фустан од модната колекција на Версаче во есента 1994 година. Дополнително, еден од костимите на Роби во блокбастерот – розово здолниште Шанел – го носеше Шифер за време на шоуто на етикетата во пролетта 1995 година.
„Како што Барби премина од кукла во културен феномен, така и Версаче и Шанел го направија истото во светот на модата“, додаде Шифер. „Овие винтиџ изгледи претставуваат ера во која се слави индивидуалноста, смелиот израз и изработката – сите вредности што се рефлектираат преку брендот Барби сега“.