Тодс, славниот производител на мокасини, станува приватна компанија


 

Италија-  Семејството Дела Вале, оснивачот на италијанските луксузни мокасини, Тодс,  планира да откупи акции од други инвеститори за 338 милиони евра (344 милиони долари) и да ја земе групацијата приватно во обид да го оживее своето богатство со одделно управување со нејзините различни брендови.

Браќата Дела Вале во соопштението изјавија дека нивната холдинг компанија ќе понуди да ги купи акциите на Тодс по 40 евра, бренд кој сега  вреди 1,32 милијарди евра.

Диего Дела Вале

Францускиот луксузен гигант LVMH ќе го задржи својот удел од 10%, откако го зголеми минатата година, во потег за кој од Тодс рекоа дека го зајакна 20-годишното пријателство меѓу соодветните основачи на двете компании, Бернар Арно и Диего Дела Вале.

Понудата за откуп е најновиот обид за повторно лансирање на компанија која, како и другите италијански брендови кои го изградија своето име на занаетчиство, се бореше да им се допадне на помладите луксузни купувачи во последниве години.

„Целта е да се зајакне вредноста на поединечните брендови на групата, давајќи им силна индивидуална видливост и оперативна автономија“, се вели во соопштението на Della Valles.

Нивната холдинг компанија поседува 64,5% од Tod’s.

Покрај истоимениот бренд познат по своите мокасини Gommino, Tod’s ги поседува и етикетите Fay и Hogan, како и Роџер Вивие, чии чевли од 800 долари и успешното повторно лансирање ја направија круната на групата.

Лице близок до понудата рече дека откупот ќе ѝ даде слобода на Della Valles да осмисли различни стратегии за брендовите и да одлучи на кои да се фокусираат понатамошните инвестиции.

Понудата не треба да се гледа како вовед за продажба на LVMH, иако француската групација природно ќе биде првото пристаниште доколку Дела Валес ќе размисли за продажба во иднина.

Понудената цена е иста како кога Тодс за прв пат котираше во Милано во 2000 година, помалку од една третина од 145 евра по акција што групата ги достигна во 2013 година.

Понудата има за цел само 25,55% од капиталот на Тод кога ќе се земе предвид уделот на браќата Дела Вале и оној на LVMH.

И покрај тоа што стагнираше во текот на изминатата деценија, приходите на Тодс се тројно зголемени , бидејќи брендот се прошири во Кина, но оперативниот профит не порасна, рече JPMorgan, проектирајќи профит од 52 милиони евра оваа година од 56 милиони во 2001 година.

„Патот до закрепнување ќе биде долг, сложен и неизвесен, мислиме“, велат аналитичарите на Citi, забележувајќи го падот на цената на акциите на Тод од 30% оваа година во споредба со падот на секторот од 11%.

Акциите го надминаа секторот минатата година благодарение на зголемувањето на акциите на LVMH и доаѓањето на модната инфлуенсерка Кјара Ферањи во бордот на директори на Тодс.