Тоалети кои ја одбележаа модата на аукција, од Сара Џесика Паркер до Елизабет Тејлор


Секој обожавател на „Сексот и градот“ веднаш ќе препознае два изгледи со висока моќност на продажба на најновата аулција од Julien’s Auctions – еден ансамбл што на екранот го носи ѕвездата на серијата и извршен продуцент Сара Џесика Паркер – бидејќи ја надминале функцијата на костими или мода и станале дел од трајната иконографија на серијата.

„Незапирливи: Легендарни стилови на легендарни жени во модата“ е навистина соодветен наслов за претстојната аукција која вклучува  здолниште со појас и розов горен дел што го носеше Паркер во првите наслови на SATC (и повторно во филмот од 2008 година) . Здолништето беше славно купено од костимографката на серијата, Патриша Филд, која го откри парчето во кошница од 5 долари и го направи еден од најпрепознатливите изгледи во серијата.
На аукцијата, исто така, е претставен фустан од „весници“ на Кристијан Диор дизајниран од Џон Галијано за неговата колекција есен/зима 2000 година за куќата во Париз. Паркер носеше слична верзија и во третата сезона на серијата и во филмското продолжение од 2010 година. Секој изглед носи проценка на аукцијата од 8.000 до 12.000 долари на онлајн настанот, кој ќе прифаќа понуди до четврток, 11 јануари 2024 година до 19 часот.

Додека Кери Бредшо е измислена стилска икона, „Незапирливо“ исто така ја прикажува модата што ја поседуваат и носат некои од иконите на вистинскиот стил на 20 век, вклучувајќи ги Одри Хепберн, Грејс Кели и Елизабет Тејлор. Додека Julien’s е познат по партнерството со Turner Classic Movies за да организира аукции фокусирани главно на костими, овој настан става акцент на личните предмети што ги носат холивудските ѕвезди и другите познати жени кога камерите не се тркалаат.

„Има огромна публика на модни колекционери кои имаат страст за ретки парчиња“, изјави за Холивуд Репортер ексклузивно Мартин Нолан, извршен директор и ко-основач на Julien’s Auctions со седиште во Лос Анџелес. „Затоа оваа аукција е модно ориентирана за големите дами на Холивуд, со [многу] парчиња што не беа видени на екранот, но кои се исто така доста посебни и ретки“.

Помеѓу нив е и тоалетата на Ив Сен Лоран  – проценка на аукцијата: 10.000 до 20.000 долари – што Хепберн ја носеше во 1970 година на крштевката на нејзиниот син Лука Доти. 

Грејс Кели беше принцеза Грејс од Монако нешто повеќе од пет години кога носеше зелен фустан без ракави од твид од Ибер де Живанши и соодветна јакна, кога го придружуваше принцот Рение во мај 1961 година на ручек во Белата куќа со Претседателот Џон Ф. Кенеди и првата дама Жаклин Кенеди. Тој ансамбл се смета за еден од предметите со високи билети на настанот, со проценка на аукцијата од 60.000 до 80.000 долари.

„Она што го наоѓаме кај модните колекционери е дека тие не се нужно заинтересирани за костими или холивудски работи, но тие ќе купат важна мода, особено кога ја носи вистинска икона“, вели Нолан.

Се продава и комбинезон инспириран од бел кафтан со детали од морска школка што Елизабет Тејлор го носеше во филмот „Бум!“ од 1968 година, во кој глумеше нејзиниот тогашен сопруг Ричард Бартон. Педигрето на изгледот се протега и на неговиот дизајнер: Карл Лагерфелд, кој работеше за римската модна куќа Tiziani во средината на 1960-тите.

Тејлор стана обожавател на брендот, основан во 1963 година од кутуриерот Еван Ричардс, кој го вработи Лагерфелд како негов ко-дизајнер од 1963 до 1969 година.

„Ова е огромна можност некој да поседува нешто дизајнирано од Карл Лагерфелд пред да стане познат. “, вели Нолан. „А во меѓувреме, го носеше жена која кога ќе го изговорите нејзиното име, не можете а да не помислите на нејзината мода и нејзиниот накит. Таа отсекогаш беше толку елегантна, а [Бум!] беше околу периодот кога навистина почна да прифаќа кафтани, што стана нејзин удобен изглед“.

Друг висок профил е црн свилен коктел фустан од кадифе што го носи принцезата Дијана и создаден од британската дизајнерка Кетрин Вокер. Постојаниот интерес за гардеробата на покојната икона е изложен во големата аукциска проценка на ова парче, кое се очекува да достигне цена помеѓу 100.000 и 200.000 долари.

„Како што знаеме, Дијана беше свесна и намерна за нејзиниот стил“, вели Нолан. „Кога му се придружи на кралското семејство, се навраќаше на сликите на кралицата Викторија, кралицата Елизабета и кралицата Мери и знаеше дека сака да зрачи безвременски, софистициран гламур. Мислам дека таа навистина го усоврши тоа“.

Парчињата што ги носеа сите, од Дем Џоан Колинс до Лејди Гага, Шер, Витни Хјустон, Дона Самер и Парис Хилтон, како и пар фустани што ги носеа Ким и Клои Кардашијан во 2014 година, исто така зборуваат за опсегот на модата што ја носеа славните жени, на аукцијата „Незапирливо“.

И додека тоа што носеше парче несомнено додава на неговото потекло и педигре, Нолан вели дека колекционерите често гледаат покрај оној што го носи за да се фокусираат на самиот дизајн.

„Колекционерите на модата, морам да кажам, се прилично брилијантни т“, вели тој. „Тие се остроумни купувачи и знаат конкретно што сакаат, ерата што ја сакаат, етикетата што ја сакаат. Се разликува од некој што сака филм и сака да поседува нешто од филм. Добиваме повеќе извештаи за состојбата од модни колекционери кои бараат дополнителни информации за големината, деталите за дизајнот или каде е поставена етикетата. Тие се паметни, софистицирани и бараат посебни парчиња за да ги прошират своите колекции. [Во Хамлет,] Шекспир рекол: „Облеката го прави мажот“, но како што знаеме, тие ја прават и жената“. (Холивуд репортер)