„Тифани“ со накит инспириран од природата- на Гал Гадот „Вондер вуман“ најдобро ѝ стои


САД – Гал Гадот носи накит од „Тифани и Ко“ на црвените теписи веќе неколку сезони, додека најпознатиот камен на луксузната куќа за накит се најде и на нејзиниот врат во нејзиниот последен филм „Смрт на Нил“. Сега ѕвездата на Wonder Woman стави официјален печат на врската со појавувањето во најновата рекламна кампања на статусниот бренд.
И ова не е само каква било кампања; тоа е првиот сет од рекламни слики на Тифани и Ко. посветени исклучиво на нејзината колекција Сина книга, ознака на куќата за нејзините единствени дизајни со висок накит што го претставуваат врвот на рачната изработка и кои обично ги купуваат приватни клиенти низ целиот свет. Гадот ја сними кампањата во Лос Анџелес во октомври 2021 година со фотографот Ден Џексон, чии други клиенти се Dior, Helmut Lang и Armani Fragrances.
Наречена Botanica, Tiffany & Co. од 2022 година, висококвалитетната колекција Сина книга накит навистина става фокус на темите на природата. Помеѓу истакнатите парчиња од колекцијата е ѓерданот „Глуварче“, трансформиран дизајн кој може да се носи на пет различни начини, почнувајќи со приврзок од медалјон кој наликува на цветот во доцните фази, пред неговите пердувести бели семиња да се распрснат на ветрот. Бидејќи високиот накит често прикажува значајни камења, медалјонот има тркалезен брилијантен дијамант со вкупно повеќе од 12 карати во неговиот центар. Аквамарин со смарагд со вкупна тежина од повеќе од 31 карат, исто така е понуден во комплетот и може да се носи или на вклучениот чокер од багет-дијамант или на долгиот синџир со акцент на дијамант.
„Ова беше една од моите омилени кампањи за снимање“, вели Гадот ексклузивно за Холивуд Репортер. „Никогаш не сум видела ништо толку зачудувачки како ѓерданот Botanica Dandelion што го снимавме. Дијамантите и изработката на Тифани се навистина неспоредливи“.
Гадот се гледа и во ѓерданот „Трн“ на колекцијата, кој е во контраст на австралиските сафири со исечени пирамиди што личат на шилестата текстура на титуларниот цвет со платинестиот нијанса на значителен бисер од Јужното Море, сите поставени во платина.

Гадот, исто така, носи брош инспириран од орхидеи (види погоре) кој ги спојува ливчињата украсени со дијаманти во роза, поставени во платина со детали со четка од 18-каратно жолто злато; во центарот на орхидејата седи дијамант во облик на круша од повеќе од три карати. Во меѓувреме, стеблото украсено со дијаманти може да се отстрани за да може брошот да се носи како привезок.
„Чест е да се биде вклучен во оваа кампања на Тифани“, додава Гадот. „Парчињата што ги носам од колекцијата Сина книга Botanica од 2022 година се некои од моите омилени, бидејќи се инспирирани од најубавите цвеќиња: глуварчето и орхидејата“.


Завршувањето на кампањата е избор на слики на кои Гадо носи парчиња од Жан Шлумберже, познатиот дизајнер на накит кој ги создаде некои од најпознатите дизајни на куќата – вклучувајќи го и иконскиот брош „Птица на карпа“ – помеѓу 1956 година и неговото пензионирање кон крајот на  70-тите.
Ова е далеку од првото искуство на Гадот со уникатни парчиња од колекцијата Tiffany & Co. Како водителка на наградите „Златен глобус“ во 2021 година, таа носеше ѓердан „Сина книга“ со двобоен зоизит во смарагд, со вкупна тежина од повеќе од 48 карати и беше поставен на долг синџир од 18-каратно жолто злато во дијамант. 
Но, во најновиот филм на Гадот, Смртта на Нил во режија на Кенет Брана, актерката носеше рекреација на она што е неспорно најпознатото парче во архивата на куќата: дијамантот Тифани, жолт дијамант со перница од 128,54 карати, со 82 аспекти и поставен на ѓердан украсен со дијаманти. Лејди Гага го носеше оригиналниот ѓердан на Оскарите во 2019 година, додека славниот скапоцен камен, исто така, го красеше вратот на Одри Хепберн на публицитетната фотографија за Појадок кај Тифани и Бијонсе од 1961 година во кампања на Тифани и Ко. од 2021 година.


Сè што може да се каже, Гадот е во добро друштво.

„Гал Гадот е повеќе од куќен амбасадор. Таа е олицетворение на гламурот без напор, чистата софистицираност и чувството за модерност што ги претставува Blue Book“, рече во изјавата Alexandre Arnault, извршен потпретседател за производ и комуникација за Tiffany & Co. „Воодушевени сме што таа е заштитно лице на новата кампања на Ботаника.