Тенисерката Ема Радукану е новото заштитно лице на Бритиш Ервејс


Англија– Ема Радукану имаше сензационална година на тениската патека, освојувајќи 2 милиони фунти награден фонд.

Но, новата златна девојка на спортот е подготвена да заработи повеќе милиони надвор од теренот, бидејќи брендовите чекаат на ред за да ја потпишат како глобален амбасадор.

Радукану во вторникот ја откри својата најнова поддршка, како заштитно лице на Бритиш Ервејс. 19-годишната тенисерка ја сподели веста со нејзините 2,1 милиони следбеници на Инстаграм, објаснувајќи: „Авиокомпанијата веќе беше дел од специјалното време за мене, носејќи ме дома од УС Опен. Со нетрпение очекувам да работам со легендарниот британски бренд на некои возбудливи проекти“.

На придружните слики, таа беше облечена во спортска облека „Најк“ и накит „Тифани“ – два од другите брендови што таа треба да ги рекламира.

На почетокот на овој месец таа стана заштитно лице на водата Евиан. Радукану има договор и со рекетите на Вилсон, а во октомври стана заштитно лице на луксузната модна куќа Диор.

Тоа е бајка за тинејџерката од Бромли, која ги собра своите резултати од А-ниво неколку недели откако играше на Вимблдон.

Потоа, во септември и сè уште на само 18 години, таа влезе во историјата со освојувањето на УС Опен за да стане првата британска шампионка на Грен слем од 1977 година и првата квалификантка која освоила грен слем титула.

Радукану во рекламата за „Евиан“

Експертите за брендот рекоа дека Бритиш ервејс ќе има глобални придобивки од неговото здружување со Радукану – особено во Кина. Тинејџерката е од кинеско и романско наследство и течно зборува мандарински.

„Една од карактеристиките што British Airways сака да ја засили е тоа што неговите корени се во британството, но сака да привлече меѓународна публика“, рече Марсел Нобил, основач на Superbrands и консултантската куќа Brand Council.

„Ема Радукану го има своето срце во ОК, но има меѓународни ингеренции. Тоа е многу силна асоцијација за БА.

„Кина е толку важна публика, која многу брендови сакаат да ја користат. Ема ќе биде одличен канал“.

Покрај тоа, г-дин Нобил рече, победничката личност на Радукану била привлечна за брендовите. „Во моментов би било многу тешко да се најде поединец толку популарен како неа. Таа има аура на успех и големи идни перспективи.

„Можеби изгледа како да експлодирала на сцената од никаде, но огромна количина на работа е вложена во нејзината кариера. Таа е толку поразлична од некои познати личности кои се познати по тоа што се познати“, рече тој.

Во неделата, Радукану беше прогласена за спортска личност на годината на Би-Би-Си, прифаќајќи ја нејзината награда од Дубаи, каде што се самоизолираше откако беше позитивна на Ковид.

Радукану во рекламата за Тифани

Таа следно ќе се натпреварува на Австралија Опен во јануари, почнувајќи ја годината на 19-то место на светската ранг-листа.

Во однос на спонзорството, таа сè уште е почетник кога се споредува со Серена Вилијамс, која има петгодишен договор од 40 милиони долари (30 милиони фунти) со Најк. Договорот на Радукану со Најк беше договорен пред нејзината победа на УС Опен и беше објавено дека вреди помалку од 100.000 фунти.

Џуди Мареј, тенискиот тренер и мајка на Енди Мареј, претходно оваа недела изјави дека Радукану се соочила со стрмна крива на учење во годината што претстои.

Пишувајќи во Телеграф, Мареј рече: „Таа е – сосем со право – тенис и маркетинг златна прашина во моментов. На почетокот, тоа може да биде многу возбудливо, но со текот на времето, веројатно ќе стане многу исцрпувачки.

„Не е лесно за тинејџер да се вклопи во корпоративниот свет, но спонзорството и поддршката доаѓаат со обврски и лични појави. И сите тие бараат ваше време и енергија“.

Бритиш ервејс соопшти дека е горда што потпишал со „најдобриот британски талент“ и дека ќе овозможи патување на Радукану и нејзиниот тим на спортски натпревари низ светот.

„Спортот има моќ да ги инспирира и обединува луѓето ширум светот, па затоа сме среќни што ја поддржуваме Ема бидејќи таа ја претставува Британија во светот“. (Телеграф)