Сто илјади волонтери се пријавиле во кампањата на Бајден само за време на хаотичната дебата


Кампањата на Џо Бајден привлече речиси 10 милиони долари за време на првата претседателска дебата во вторникот вечерта – уривајќи го сопствениот рекорд за едночасовно прибирање средства, бидејќи донаторите на „мали долари“ продолжуваат да ја зголемуваат предноста на поранешниот потпретседател во пари.

Кампањата на Бајден собра 3,8 милиони долари од 22 до 23 часот во вторникот вечерта, додека Бајден и претседателот Доналд Трамп се судрија во дебата оптоварена со навреди. Од 21 часот до полноќ, кампањата на Бајден донесе речиси 10 милиони американски долари од 215.000 донатори, вклучително и над 60.000 нови соработници во кампањата, според официјален претставник на кампањата Бајден. За време на дебатата, речиси 100.000 се пријавија да волонтираат во кампањата на Бајден.

Вкупните приноси за собирање средства во вторникот вечерта се случуваа кога Бајден ги издржа нападите и навредите на Трамп, надминувајќи го претседателот во кеш за 141 милиони долари, според пријавите на Федералната изборна комисија објавени претходно овој месец. Во август Бајден собра рекордни 365 милиони долари, надминувајќи го вкупните средства на Трамп за 154 милиони долари.

Тековната финансиска слика за двете претседателски кампањи претставува зачудувачки пресврт на среќата од минатата пролет, кога Трамп имаше цврста финансиска предност пред Бајден.

Оваа есен, финансиската слика на Бајден му дозволи да потроши значително повеќе од Трамп, особено на ТВ рекламирање. Демократските донатори ја напојуваат не само кампањата на Бајден, туку се натпреваруваат насекаде на гласачкото ливче. Тоа кулминираше во најголемата донација во еден час од 6,3 милиони долари, ноќта кога почина судијата во Врховниот суд Рут Бадер Гинсбург.

Таа готовина се влева во трките за Конгресот низ целата земја, давајќи им на демократите многу пари од малите донации, што долго време ги загрижува републиканските стратези.

Официјален претставник на кампањата Бајден исто така истакна дека 85 проценти од нејзините придонеси во текот на 22 часот во вторникот навечер дојде од СМС-пораки, директен канал за гласачите.

„Ќе гласам“ – веб-страница за регистрација и едукација за гласање, финансирана од Демократскиот национален комитет – исто така, забележа најголем сообраќај во својата децениска историја, со корисници од Пенсилванија, Флорида и Северна Каролина меѓу најзастапените. Речиси 24.000 лица поднеле нови регистрации за гласање. (Политико)