Спој меѓу висока италијанска и улична американска мода: Гучи и Норт Фејс започнуваат соработка


Италија- Еден ден пред Miuccia Prada и Raf Simons  да ја објават соработката, се подготвуваше уште една (иако многу различна) соработка во Милано, меѓу италијанската луксузна куќа Gucci и брендот North Face со седиште во Колорадо. Бидејќи е 2020 година, информацијата за партнерството најпрво беше споделена на TikTok преку видео-серија во три дела, објавени од Гучи.

Изјавата од North Face не споделува многу повеќе за претстојната соработка, но ветува дека ќе пристигне наскоро: „Гучи и North Face потврдуваат дека ќе оживеат соработка во наредните месеци што го слави богатото наследство на обете брендови “.

Со оглед на тоа што овој месец нема да гледаме колекција на Гучи претставена за време на модната недела во Милано – креативниот директор на Гучи, Алесандро Микеле, објави намалување на бројот на ревии годишно, од пет на две, како и одложување на пролетта ’21 шоу поради пандемијата, во мај – оваа вест е добредојдено изненадување за обожавателите на Гучи кои чекаат иновации од брендот. (Последната ревија на Микеле, насловена како „Епилог“ вклучуваше 12-часовен пренос во живо, кој вклучуваше пристап зад сцената и модели кои беа дуплирани како вработени во Гучи.)

За пет години откако Микеле го презеде кормилото во Гучи, дизајнерот постигна многу. Едно нешто што тој сè уште не го стори со брендот, е партнер со некој друг, правејќи ја оваа негова прва соработка како креативен директор. Норт Фејс, од друга страна, има многу искуство во тој оддел. Само во улична облека, брендот има партнерства со Supreme и Brain Dead, бренд со седиште во Л.А., ко-основан од Кајл НГ и Ед Дејвис. Тие исто така соработуваа со Ватанабе од 2006 година. И, неодамна, Норт Фејс објави пар чизми и соодветна пушка со Тимберленд.