Си-Ен-Ен објави приказна за Пендаровски и Ембла: Претседателот го одведе детето на училиште


Потегот на претседателот Стево Пендаровски со посетата на семејството на малата Ембла Адеми, како и одењето со неа во основното училиште „Единство” во Гостивар, беше одбележан и со сторија што ја објави Си-Ен-Ен. Сторијата со наслов: „11-годишно девојче со Даунов синдром било малтретирано, поради што претседателот на нејзината земја ја одведе на училиште“ беше објавена денеска.

Претседателот на Северна Македонија одеше со 11-годишно девојче со Даунов синдром на училиште откако слушна дека го малтретираат. Претседателот Стево Пендаровски ја држеше за рака Ембла Адеми додека ја одеше до нејзиното основно училиште во градот Гостивар во понеделникот. Ембла доживеа малтретирање на училиште како резултат на Даунов синдром – генетска состојба која предизвикува пречки во учењето, здравствени проблеми и карактеристични карактеристики на лицето – изјави портпаролот на кабинетот на претседателот за Си-Ен-Ен“.

Во текстот се вели дека Пендаровски разговарал со родителите на Ембла за предизвиците со кои таа и нејзиното семејство се соочуваат на дневна основа, фокусирајќи се на можностите за нивно надминување.

„Претседателот рече дека е неприфатливо однесувањето на оние кои ги загрозуваат правата на децата, особено кога станува збор за деца со нетипичен развој“. Тие не само што треба да ги уживаат правата што ги заслужуваат, туку и да се чувствуваат рамноправни и добредојдени во училишните клупи и училишниот двор. Тоа е наша обврска, како држава, но и како поединци, а клучен елемент во оваа заедничка мисија е емпатијата, го пренесува Си-Ен-Ен соопштението од Кабинетот на Пендаровски при посетата на семејството.

ТВ мрежата пишува дека претседателот му однел подароци на девојчето.

Претседателот рече дека ги „охрабрува и поддржува“ родителите на Ембла во нивната борба за заштита на правата на децата како нивната ќерка.

Предрасудите во тој контекст се главната пречка за градење на еднакво и праведно општество за сите“, рече Пендаровски, се вели во соопштението.

Тој, исто така, истакна дека постои „правна и морална обврска да се обезбеди инклузивно образование, во кое главниот фокус е на развивање на вештини и способности кај децата со различни развојни процеси“ и ја нагласи потребата од подигање на јавната свест за ова прашање.

Целата сторија на следниов ЛИНК