Што во куќата треба да се чисти еднаш неделно, а што секој месец?


Ако одвојувате малку време за редовно чистење, помала е веројатноста да се чувствувате преоптоварени.

Понекогаш чистењето на куќата е засенето од напорниот живот на работно-семејната реалност.

Потоа завршувате со часови во средување и чистење, а со малку добро осмислен план можете да го спречите тоа.

Што да се чисти секоја недела?
Работи кои постојано ги допираат

Местата како што се кваките, славините, прекинувачите за светла, тастатурите и далечинските управувачи треба да се чистат неделно. Тоа се места кои ги допираат повеќе луѓе во куќата и лесно може да се акумулираат бактерии на нив. Бришете ги секоја недела за да бидете сигурни дека се чисти, пишува Real Simple.

Области со голем сообраќај

Зоните со голем сообраќај во вашиот дом, исто така, треба да се чистат неделно. Ова го вклучува ходникот на станот или куќата, местото каде што се чуваат чевлите, областите каде што ја чувате поштата, работниот простор во кујната и бањата.

Постелнина и крпи за капење

Добра идеја е да ги перете сите постелнини, крпи и крпи за капење што ги користите на дневна основа барем еднаш неделно. На овој начин ја спречувате појавата на алергени и бактерии.

Што да се чисти секој месец?
Апарати

Се препорачува да одвоите време за длабоко чистење на уредот еднаш месечно. Апаратите како шпорети, микробранови и фрижидери можат да акумулираат нечистотија и мириси со текот на времето. Месечното чистење спречува таложење на нечистотија, обезбедува оптимални перформанси и го продолжува животниот век на вашите уреди.

Фрижидер

Друга област што треба да ја чистите месечно е внатрешноста на вашиот фрижидер. Одвојте малку време секој месец да исчистите сè од фрижидерот, избришете го и проверете ги датумите на истекување на сè пред да вратите нешто внатре.

Плакари

Исто така, треба да се справувате со вашиот плакар секој месец. Плакарите брзо можат да станат преполни простори, особено ако не се правилно организирани, па одвојте малку време да поминете низ вашите плакари и да се организирате.