Што е подобро да пиеме наутро, кафе или чај?

Утринската рутина и малите навики што ги имаме се многу поважни за остатокот од денот отколку што многумина мислат. Честопати слушаме дека би било добро да станете малку порано, а потоа да одвоите време за себе и да уживате во здрав и хранлив појадок, но и да пиете пијалок што ќе ве размрда. Најчесто, луѓето посегнуваат по кафе, но и по многу „ин“ пијалоци како што е вода со лимон, а еве што мислат експертите за тоа.

Она што дефинитивно треба да го направите е да пиете чаша вода, дури и ако не сте жедни или ако не сте љубител на пиење на вашиот утрински пијалок. Ова е она што на вашето тело му треба најмногу за да се рехидрира по ноќниот сон, тврди нутриционистката Вики Шанта Ретелни. Кога станува збор за не толку здрави пијалоци, многу експерти се согласија за една работа – не следете ги трендовите! Една од оние што не ја препорачуваат е додавање путер или кокосово масло во кафето.

Иако поборниците на кето диетата ја практикуваат оваа навика, диететичарот др. Раш вели дека дефинитивно не е здраво. „Покрај тоа, ниту едно истражување не докажа дека тоа е начин полесно да ослабете“. Нутриционистката Карен Ансел за „Хавпост’ изјави дека не препорачува денот да се започне со сладок, високо преработен пијалок како сок. Можеби ќе добиете наплив на енергија, но тоа ќе трае кратко време – ќе се чувствувате уморни многу брзо.Друга работа со која не се согласуваат е пиење енергетски пијалоци наутро. „Многу енергетски пијалоци содржат многу кофеин во нив, па затоа, ако пиете еден наутро, треба да бидете исклучително внимателни во однос на внесувањето кофеин во текот на остатокот од денот“, вели нутриционистката Ејми Горин. Водата со лимон е многу популарна во последно време. Обично се пие топло, на празен стомак, но експертите велат дека нема „магични“ својства или ефекти. Ако некој не може да се донесе да пие обична вода, може да додаде малку лимон. Она со што не можете да погрешите е чајот. Нутриционистот Тоби Смитсон пие чај секој ден од детството бидејќи страда од дијабетес, а многу истражувања покажле дека пиењето чај може да го излечи или барем да го ублажи. „Се чини дека полифенолите во чајот влијаат на активноста на инсулин, а други придобивки вклучуваат подобрена чувствителност на инсулин, одржување здрав крвен притисок, намалување на ризикот од срцеви заболувања и намалување на ризикот од развој на дијабетес тип 2“, вели тој. Најдобар избор е зелениот чај бидејќи има многу антиоксиданти. Кафето е сепак омилен пијалок за многумина, а како што тврдат нутриционистите, тоа е добар избор.

„Ако сакате нешто што помага при одење во тоалет наутро, оваа рутина прави чуда за мене: прво пијам чаша вода, а потоа и шолја кафе“, вели Франкени. Она за што треба да внимавате е количината на кофеин што ја внесувате во текот на денот. Слободно посегнете по  кафе кога имате многу обврски во текот на денот.