Шер се приклучи на кампањата на UGG за пролет-лето 2022


САД- Можеби Шер сепак е човек. Поп-суперѕвездата често е издигната во аналите на модата и музичката иконографија, постојан извор на инспирација за нејзиниот смел изглед и подеднакво дрски звуци. Постоеше оригиналниот гол фустан, мрежа и пердуви од Боб Меки што таа го носеше на Мет Гала во 1974 година (без сомнение шаблон за актуелниот шок-моден правец на настанот). Потоа следеше нејзината позлатена принцеза воин, поглед на насловната страница на нејзината диско-нумера од 1979 година „Take Me Home“. И кој би можел да ги заборави чорапите на Шер, ременот со подвезици, кожената моторџиска јакна и најголемата коса што ја виделе во 80-тите за хитот од 1989 година „If I Could Turn Back Time“.

Но, денес Шер станува пријатна исто како и сите нас, како заштитно лице на пролетната кампања на Ugg „Feel“ од 2о22 година со легендарните чизми и влечки од овча кожа и споделувајќи некои приватни моменти од фотосесијата .

Снимено во нејзината куќа во Малибу од фотографот Нил Фавила, видеото за кампањата UGG се отвора со телефонски повик од Шер до нејзината мајка. “Здраво мамо? Тоа сум јас, една од твоите ќерки. А која?“ вели таа додека нејзината мајка се смее. Ролетните се затвораат во домашното кино на ѕвездата, додека Шер се сместува во лежалка со нејзината мачка Мала и чинија пуканки, додека нејзината нарација ги споделува нејзините чувства кога гледа филмови и сака да биде дел од нив. „Мајка ми се обиде да ми објасни: „Не можеш да бидеш лик од цртан филм.“ А јас си помислив: „Зошто да не?““, се сеќава таа. „Помислив: „Ова ќе го правам кога ќе пораснам“, додава таа додека јаде од чинијата со пуканки.

Видеото продолжува да се пробива низ нејзината куќа во Малибу додека Шер зборува за чувството на поврзаност со Земјата. Таа на крајот го допре статусот на икона, откривајќи дека не знае зошто луѓето мислат дека таа е икона.

„За мене нема апсолутно никаква смисла“, вели таа додека камерата се спушта кон нејзините запалени свеќи и се сместува во кревет со настрешница за медитација. „Имам стил, но не знам што е тоа и не обрнувам премногу внимание на тоа што е“, вели таа.

Филмот се затвора со драматична поставеност на отворено во која Шер се качи на паун стол од ратан – уште едно парче од иконографијата од 70-тите – опкружена со бујни растенија додека сонцето заоѓа на Тихиот Океан.

„Цел живот луѓето или ме мразат или ме сакаат. Мислам, сакаш да бидеш сакан, но на крајот е како, Кој ги е…..“ Тоа се моите последни зборови“, вели таа додека камерата се враќа кон неа во филмската соба и јаде пуканки во пар Ugg’s Classic Mini- чизми во црна боја.

„Како „се чувствувате“ е најавтентичниот дел од вас како човечко суштество“, вели поп-пејачката во кампањата. „Избрав да бидам уметник. Но, најтешкиот дел е успехот и неуспехот пред целиот свет“.

Шер им се придружува на модниот уредник Андре Леон Тали, манекенката Иман, претприемачката за ноќен живот Сузан Барч и легендата на НБА, Карим Абдул-Џабар во кампањата „Feel“ на Ugg.