Шарлот Казираги јаваше коњ на ревијата на „Шанел“ во Париз


Франција–  Огромни тркала што се вртат, „лебдечки“ дрвени блокови и висечки геометриски форми лебдеа над надреален терен за мини голф во вторникот на извонредното модно шоу на Шанел. Овој возвишен, авангарден декор беше дело на Ксавиер Веилхан и ова е прв пат во својата историја Шанел да ја довери сценографијата на современ уметник .

Второ изненадување за публиката беше отварањето на ревијата  со амбасадорот на Шанел, Шарлот Казираги од кралското семејство на Монако и внука на Грејс Кели. Шарлот, во Шанел јакна од твид со светки  јаваше околу аудиториумот на Grand Palais Ephemere додека славните гости се фотографираа.

Изгледаше дека коњот ужива во своите 15 минути слава како и ВИП јавачката.

Вирџини Вијард, дизајнерката на Шанел, рече дека уметничката позадина не е само декор, туку креативниот појдовен блок на колекцијата.

„Овие геометриски форми ме натераа да посакам контрасти, голема леснотија и многу свежина: етерични фустани кои како да лебдат “, изјави таа.

Така Шанел создаде релативно освежена пролетна колекција со 47 изгледи, со многу бела боја.

Како долгогодишна десна рака на Лагерфелд, Вијард совршено го зборува неговиот јазик – а потоа и на Шанел. Неговата страст за уметноста и дизајнот од 1920-тите се надоврза на оваа весела колекција.

Невестата носеше син букет во спомен на францускиот актер Гаспар Улиел, долгогодишното лице на мирисот Bleu de Chanel, кој загина минатата недела во несреќа на скијање.

Бруно Павловски, претседател на модата и претседател на Шанел САС, рече дека куќата ќе продолжи да работи со Веилхан на следното модно шоу во јули.

„Тоа е нов потпис за куќата, а во исто време има многу силно влијание врз инспирацијата на Вирџини за колекцијата. Мислам дека колекцијата совршено се вклопува во овој декор. Тоа е извонредна алхемија што ја прави оваа ревија уникатна“, рече тој.

Речиси три години на оваа позиција, Вијард се чини дека не е поблиску до улогата на јавна личност што ја бара функцијата на креативен директор, па затоа Шанел е паметен да ги засили креативните редови околу својот дизајнер, популарна стратегија за луксузни куќи со кои се соочуваат со потребата да се поттикне дигиталното раскажување приказни околу нивните колекции.

Павловски, исто така, посочи дека Казираги ќе продолжи да игра важна улога во комуникациите на брендот. Покрај појавувањето во рекламните кампањи, како и тизерот и филмот за модното шоу во вторник, таа анимира двомесечен книжевен настан кој делува како еден вид супер-шик клуб за книги за Шанел-ите.

„Тоа е многу убава соработка во секоја смисла – интелектуална, филозофска. Има вистински афинитет помеѓу Шарлот и Вирџини, и Шарлот и Шанел“, рече тој. „Тоа е приказна која секогаш се препишува“. (АП)

Шарлот професионално се занимава со јавање повеќе од десет години. Иако стана амбасадор на „Шанел“ дури во 2020 година, таа ја следи речиси секоја модна ревија на брендот уште од тинејџерските години. Покојниот дизајнер Карл Лагерфелд му беше пријател на нејзиното семејство, а особено на нејзината мајка, принцезата Каролина од Монако. Тој беше задолжен за нејзиниот изглед на свечените настани.