Шанел најследен на Истанграм, Париз најозборуван град, вели Хеуритех

Франција– Шанел привлече најголемо внимание на Инстаграм за време на модниот месец, според студијата на Хеуритек.

Технолошката компанија користеше вештачка интелигенција за да анализира 60.000 објави на Инстаграм помеѓу 12 септември и 6 октомври за својот извештај за сезоната пролет 2021 година, опфаќајќи ги Њујорк, Лондон, Милано и Париз.

Според студијата, Шанел собрал 9,6 проценти од споменатите во текот на овој период, следен од Диор со 6,7 проценти, Луј Витон, Прада, Ботега Венета, Гучи, Фенди и Сен Лоран. Ботега Венета, Гучи и Сен Лоран се пласираа и покрај тоа што немаа физичко шоу или виртуелно претставување оваа сезона.

Кога станува збор за дизајнерите, резултатите беа различни. W.В. Андерсон беше на врвот на листата, а го следеа Николас Гескиер, Марк Џејкобс (кој не одржа шоу оваа сезона), Марија Грација Кјури, Дрис Ван Нотен, Оливие Рустинг, Рикардо Тиси и Вирџини Виард.

Париз се појави како најозборуваниот град, со 41 процент од објавите на социјалните мрежи, што е за три поени повеќе од сезоната есен 2020, а го следи Милано, кој учествуваше со 36 проценти од објавите, што е за 12 поени повеќе. Лондон падна за два поени до 13%, додека негативно се одрази врз Њујорк Сити бидејќи немаше големи брендови и се спушти на 13 поени до 10% удел.

„Како што се очекуваше, овој моден месец покажа голем пресврт, а неможноста за патување имаше големо влијание врз видливоста на градовите на модните недели на социјалните мрежи“, се истакнува во студијата.

Heuritech ги разгледа и трендовите на стилот, анализирајќи милиони слики на Instagram за да изготви прогнози за следното лето, во споредба со истата сезона во 2020 година.

Постелнината е во пораст во споредба со минатата година, често во природни бои како беж, бела и пастелна боја. Иако често се гледа во соодветни комплети, блузите и фустаните се најзастапените парчиња за материјалот. Носењето фустани над панталоните е уште еден стилски тренд што го забележува анализата, што го идентификува како дел од главната тема за барање удобност.

Потрагата по оптимизам предизвика интерес за светло портокалово, гледано како жива и енергична боја. Металик изгледот може да биде следниот хит за повозрасните потрошувачи, а пердувите, неодамнешна тема на пистата, може да одекнат со современите потрошувачи следното лето.

Стилови на додатоци се движеа од класичен до футуристички, со чанти кои носеа „рафиниран занаетчиски“ изглед, со врежани цвеќиња, ткаење и ратан или невообичаени геометриски форми за елегантен, модерен изглед. Разиграноста беше уште еден тренд на торбите, со приклучни мини-торби и, за разлика од нив, минималистички торби за носење.