Шанел ја победи короната на Инстаграм

Франција – Се чини дека модниот меур на Инстаграм е зона без коронавирус. Подобро да се зборува за Шанел на платформата на социјалните мрежи, отколку за заразната болест на белите дробови посочи студија од Хјуритах објавена во понеделникот.

Француската технолошка фирма ги испита хаштагите и користеше визуелна технологија за да ги пресмета трендовите и споменувањето на марките на платформата за време на модниот месец, од 7 февруари до 3 март.

Шанел најмногу се спомнуваше во текот на овој период, но COVID-19, дури и покрај тоа што беше клучна тема во вестите, во голема мера беше избегнувана од модните играчи на Инстаграм, според наодите на фирмата.

„Наспроти сите очекувања, коронавирусот беше прилично отсутен од сите натписи за време на модната недела – откривме дека од сите постови поврзани со модната недела, само 2 проценти зборуваа за коронавирусот“, рече Селија Понселин, главен директор за маркетинг на Хајтихен. Неколкуте спомнувања главно беа поврзани со Шанел и Прада со одложување на нивните мајски ревии.

„Имаше вистински напор од актерите во модната индустрија да го задржат фокусот на модата“, кога станува збор за објавување на Инстаграм, додаде таа.

Париската модна недела е на врвот на листата оваа сезона, со 38 проценти од споменувањата, по што следат Милано и Њујорк, а Лондон заостанува зад другите со 15 проценти пропорција.

Водечки брендови по Шанел беа Диор, Прада, Гучи и Ив Сен Лоран.

Што се однесува до дизајнерите, WВ Андерсон ја предводеше ранг-листата на најпознатите дизајнери, а потоа следат Вирџил Аблох, Мучија Прада и Ентони Вакарело. Наодите сугерираат дека стратегиите за соработка се корисни за создавање соработки, при што ЈВ Андерсон се здружил со Монклер, додека етикетата „Оф-Вајт“ на Аблох работи со Најк. Што се однесува до Прада, објавувањето за нејзините планови да работи со Раф Симонс додаде на видливоста на брендот, според аналитичарите на Хјуритхек.

Диор направи бум со комплет што носеше феминистички пораки во огромни, неонски знаци, еден ден откако Харви Вајнстин беше осуден за силување и криминален сексуален напад, а 44 проценти од постовите за ревијата „Диор“ споменаа феминизам, покажуваат податоците.

На фронтот за одржливост, Париз се најде на врвот на ранг-листата, благодарение во голема мерка на Стела Мекартни, која покажа веганска кожа и ги промовираше правата на животните кај луѓето во животински костуми, велат аналитичарите. Но, Баленсијага се здоби со најголем процент на објавувања во кои се споменува брендот кои се однесуваат на одржливост, 42 проценти.