Шанел изгуби на суд од Хуавеи за логото


Белгија – Француската луксузна куќа Шанел ја загуби борбата за заштитниот знак со Huawei Technologies откако највисокиот европски суд соопшти дека нивните логоа немаат никаква сличност едни со други.

Случајот потенцира како луксузните брендови љубоморно ги чуваат нивните логоа и трговски марки кои честопати симболизираат луксуз, стил и ексклузивност за милиони луѓе ширум светот.

Спорот датираше од 2017 година кога Huawei побара одобрение од Канцеларијата за интелектуална сопственост на ЕУ (EUIPO), да ја регистрира својата трговска марка за компјутерски хардвер, која има два вертикални испреплетени полукругови.

Шанел се спротивстави, велејќи дека дизајнот е сличен на регистрираното француско лого на два хоризонтални испреплетени полукругови што се користат за нејзините парфеми, козметика, накит за накит, кожни производи и облека.

Во 2019 година, канцеларијата за трговска марка го отфрли приговорот на Шанел, велејќи дека нема никаква сличност и нема веројатност за забуна во умот на јавноста.

Француската луксузна куќа подоцна ја оспори пресудата пред Генералниот суд со седиште во Луксембург, кој ја отфрли жалбата со своето решение во средата.

“Спорните фигуративни ознаки не се слични. Ознаките мора да се споредат како што се аплицираат и регистрираат, без да се менува нивната ориентација”, рече Трибуналот на судии.

Трибуналот соопшти дека визуелните разлики во двете логоа се значителни.

“Особено, ознаките на Шанел имаат позаоблени кривини, подебели линии и хоризонтална ориентација, додека ориентацијата на ознаката Huawei е вертикална. Како резултат на тоа, Генералниот суд заклучува дека ознаките се различни”, се вели во него.

Шанел може да се поднесе жалба до Судот на правдата на ЕУ, највисока во Европа. (Ројтерс)