Рекорд: „Њујорк тајмс“ стигна до пет милиони дигитални претплатници


Празната улица пред седиштето на „Њујорк тајмс“ (Фото: Ројтерс)

„Њујорк тајмс“ ја премина бројката од пет милиони дигитални претплатници, додавајќи рекорден број и со тоа го амортизира големиот пад на приходите од реклами во првиот квартал, во кој доминираше тешкото покривање на вестите околу пандемијата со Ковид-19.

Акциите на издавачот, кои се над кварталните проценки на добивката и приходите, пораснаа за 6 отсто.

Медиумската компанија, која добива речиси две третини од своите приходи од претплати, во средата соопшти дека очекува приходите од дигитални претплати да се зголемат за дваесетина проценти во вториот квартал.

Компанијата додаде 587.000 нето нови дигитални претплати во извештајниот квартал. Како дополнување има 468.000 претплати за нејзиниот основен производ за вести, кој има повеќе од четири милиони претплати.

„Бизнис моделот, со зголемен фокус на раст на дигиталната претплата и намалувањето на зависноста од рекламирање, е многу добро позициониран да ја искористи оваа бура и да напредува во пост-пандемичниот свет“, рече главниот извршен директор Марк Томпсон.

„Тајмс“ се фокусираше на интернет неколку години за да ги спречи загубите од платформата за претплата на печатеното издание и да ја намали зависноста од приходите од реклами.

Продажбата на реклами беше непредвидлива и секторот е еден од најтешко погодените, бидејќи компаниите ги намалија буџетите за рекламирање за да заштедат готовина и да го намалат остриот пад на деловните активности како резултат на глобалното заклучување.

Приходите од рекламирање во првиот квартал паднаа за 15 проценти, на 106 милиони долари. (Ројтерс)