Потрошувачката за високи потпетици порасна – еве зошто

САД– И покрај нарушувањето во трговијата на мало оваа година и трендовите наклонети кон удобност, луксузните артикли поминаа добро оваа празнична сезона, според интернет-страницата за препродажба Трејди.

Компанијата рече дека побарувачката на формалните стилови од Кристијан Лубутан се зголемуваат за 67% од година во година, на пример, додека Луј Витон, Хермес и Гучи остануваат најбарани, што изненадува бидејќи обичните и удобните стилови на чевли владеат на пазарот овој празник.

Извршниот директор и основач на Трејди, Трејси Ди Нунзио зголемувањето на побарувачката на високи отпетици го толкува како оптимизам на потрошувачите. Таа за ФН изјави: „Видовме зголемување на продажбата на гламурозни чевли со потпетици кога започнаа вестите за одобрување на вакцини кои започнаа да доминираат во насловите на крајот на ноември. Тоа беше, исто така, кога нашите клиенти навистина влегоа во празничен шопинг “. Таа предвидува огромно враќање за потпетици од секаков вид во 2021 година.

„Рано во пандемијата, разговарав со многу наши клиенти кои рекоа дека шопингот стана вежба за надеж за нив додека се наоѓаа во карантин. Луѓето беа дома без реална потреба од пар чевли за забави или чизми со потпетици, но оптимистички купуваа, замислувајќи ги облеките што ќе сакаат да ги носат кога светот повторно ќе се врати во нормала. Мислам дека гледаме дека однесувањето се забрзува сега кога реалноста н повторното отворање е близу “, додаде Ди Нунзио.

Покрај тоа, луксузни чизми, папучи  и патики, исто така, забележаа пораст на продажбата во Трејди. Продажбата на папучи и патики на „Валентино“ се зголеми за двапати повеќе овој празник, додека чизмите од Сен Лоран забележаа скок од 36% од година во година, што е заслужен за движењето „работа од дома“ и дека многу компании ќе продолжат да го прават тоа во 2021. За чанти и часовници исто така, се забележува зголемена побарувачка и раст.

Она што ја издвојува препродажбата од традиционалната малопродажба е потенцијалот за инвестиции и достапноста на  цените. Ди Нунзио објасни дека и покрај тоа што се смени економското опкружување, потрошувачите се заинтересирани за квалитетот и производот што е долготраен.

„Новопопуларните луксузни играчи како Loewe, By Far, Khaite, Paris Texas и The Row исто така забележаа раст во ова време“, рече таа. „Нашите клиенти се фокусирани на парчиња инвестиции со беспрекорна изработка, кои можат да бидат основа на нивната гардероба за децениите што доаѓаат, но исто така може да послужат како добри инвестиции што треба да се носат сега и да се продаваат подоцна, без да претрпат загуба“.

Ди Нунзио додаде дека растот ќе продолжи на пазарот за препродажба во 2021 година бидејќи вредноста и еколошката свест ќе останат приоритет за потрошувачите што излегуваат од пандемијата.И засега, удобноста е сè уште клучна за секоја марка.