Последната соработка на Карл Лагерфелд  ја слави ЛГБТ модата – Арчи Алед-Мартинез ја имаше таа среќа


Франција- За неговата прва соработка со друг бренд, шпанскиот дизајнер на машка облека Арчи Алед-Мартинез не може да поверува на својата среќа што е со Карл Лагерфелд, дизајнер кој е клучен во разгорувањето на неговата страст за модата во Aughts.

„Јас само ја споделувам неговата визија или неговиот начин на гледање на облека или производство на облека, претпоставувам“, размислуваше тој, спомнувајќи ги високите стандарди за креативност и изработка на покојниот германски дизајнер, плус неговата почит кон индустријата. „Беше навистина магично да ми се даде можност на некој начин да го продолжиме неговото наследство“.

Алед-Мартинез ја интерпретираше суштината на брендот и естетските кодови на Лагерфелд со капсулната колекција што дебитира на Farfetch.com во вторник, а следниот ден ќе се појави на karl.com, Zalando.com и во  одредени продавници на Карл Лагерфелд. Иако не е наведена како иницијатива за месецот на гордоста, колекцијата вклучува маички со декларација „Флуидност“, тесни црвени блесоци како јаболко и светкави шорцеви до колена за момци и девојки.

Брендот Карл Лагерфелд, исто така, ќе ја „позајми“ својата продавница на Rue Vieille du Temple во областа Маре за проектот Alled-Martinez, кој вклучува обувки и додатоци. Диџеј сетовите ќе ја зголемат атмосферата за забава на едномесечното преземање во соседството полн со ЛГБТ барови и бизниси. Концепт продавницата WOW во Мадрид, исто така, исто така, ќе ја продава  колекцијата за сезоната предесен 2022 година.

Во едно ексклузивно интервју, Алед-Мартинез ги издвои непочитувањето и смелоста како клучни атрибути на облеката, кои ги разоткриваат облините на прегратките и ги замаглуваат половите линии со парчиња како што се долгите килтови – намигнување на оној што Лагерфелд го носеше во 2004 година, кога Шанел приреди модна ревија во Токио.

„Длабоката порака на колекцијата е да се залагате за автентичноста и да се биде вашето вистинско јас“, објасни тој, со неговиот англиски акцент, благодарејќи на неговите студии  во Лондон. „Мислам дека смелоста е да не се осврнуваме на тоа како луѓето ќе реагираат на нешто. Тоа е став“.

Лагерфелд ги заобиколуваше прашањата за сексуалноста и неговиот личен живот, ако некој се осмели да праша, претпочитајќи да се величаат неговите модни, фотографски, филмски и издавачки проекти. Неговата поддршка за правата на хомосексуалците беше изразена сублиминално, но моќно и претпазливо, како во 2013 година, кога на крајот на летното модно шоу на Шанел, тој испрати две невести фатени за рака.

Спротивно на тоа, Алед-Мартинез се идентификува себеси како квир дизајнер. За неговата колекција со потпис за пролет 2021 година, тој фотографираше оскудно облечени мажи во геј место за крстарење во близина на Барселона. Неговиот првичен фокус на прилагодената трикотажа неодамна се претвори во екстремно ниски карго панталони, оскудни маици и модни видеа кои ја воздигнуваат младата страст.

„Себеси се сметам за застапник“, рече тој. „Во денешно време, навистина мора да имате порака. Чувствувам дека во нашата индустрија наша должност е да имаме глас, знаете, да претставуваме нешто, да се залагаме за нешто“.

Тој го опиша графичкиот и донекаде претеран личен стил на Лагерфелд, кој се потпираше на темни костуми, бели кошули со високи јаки, темни очила за сонце и капчиња со сјај, како раскошен, иако „не сакав да паднам во клишеа“.

Наместо тоа, тој направи изглед како костум од дрес на Лурекс, ракавици за возење со полни прсти и бела поло маичка што се затвора до Адамовото јаболко. Среќниот број седум на покојниот дизајнер се појавува на чанта во стил на куглање и атлетски дрес.

Алед-Мартинез беше толку раздвижен од дизајнерскиот проект што претстави околу 100 изгледи на тимот на Лагерфелд, на крајот намалувајќи го на 47, многу повеќе од бараните 20.

Младиот дизајнер работеше во тандем со директорот за дизајн на Карл Лагерфелд, Хун Ким, кој се пофали дека „Арчи не измислува ништо: тој го дизајнира она во што верува и што сака… Тоа е автентично и вистинито за идентитетите на двата бренда“.

Од своја страна, Алед-Мартиез призна дека „да се режира толку голем проект беше возбудливо. Тимот го направи тоа навистина, навистина лесно. Беше беспрекорно“.

Карин Ротфилд, советник за стил во брендот Карл Лагерфелд, го предложи Алед-Мартинез за проектот откако ги откри неговите дизајни кога беше во потесниот избор за Модната награда LVMH за млади дизајнери за 2020 година.

„Кога го видов дресот знаев дека тоа е нешто што Карл би го сакал, затоа што сакал скроени јакни во дрес“, изјави Ротфилд. „Исто така, Карл сакаше да прави работи што никогаш порано не ги правел и оваа колекција беше целосно без пол. Навистина ја турнавме оваа идеја многу далеку во сликите на кампањата.

„Ја сакам идејата за секси момче и девојка во иста облека. И тоа е многу младо“, се воодушеви таа. 

Алед-Мартинез рече дека модните снимања и ревии во стилот на Ротфилд- она ​​што стана познато како „порно шик“ – имаа големо влијание врз него како тинејџер, и ја нахранија сексуалната природна струја на неговата кампања и снимање на книги.

Името на Ротфилд се појавува на маица во новата колекција. Истото за Себастиен Жондо, долгогодишниот на Лагерфелд, телохранител и лична секретарка, сега консултант за производи и амбасадор за машка облека на брендот.

Алед-Мартинез ги нарече кошулите со имиња како почит на придружбата на Лагерфелд, клуч за неговиот креативен процес и ехо на неговата сопствена посветеност кон заедницата на следбеници. За оние кои не можат да одлучат помеѓу Ротфилд или Жондо, постои слоган „Тим Карл“.

Проектот „Алед-Мартинез“ следи по соработката со Кенет Изе, уште еден впечатлив дизајнер кој ја карактеризира неговата етикета како родово неутрална, а претходи на следниот септември со моделот и актерка Кара Делевињ фокусирана на „инклузивни, родово неутрални парчиња“.

Брендот Карл Лагерфелд претстави унисекс капсулна колекција за сезоната пролет 2021 година, при што компанијата објасни дека личниот стил на покојниот основач, зависна од бели кошули и темно кроење, им одговара на двата пола и е во склад со актуелниот жар.

Алед-Мартинез, роден во Барселона, е магистер по модна трикотажа на лондонскиот Централ Сент Мартинс. Тој се пресели во Париз во 2018 година, бидејќи неговата дипломска награда вклучуваше едногодишен ангажман во Живанши.

Тој ја лансираше својата етикета за сезоната пролет 2020 година и ја подготвува својата колекција за пролет 2023 година, која се занимава со „лигата на метросексуалецот“ и ќе биде претставена на 26 јуни за време на Париската модна недела. (WWD)