Планот за „Роџер Федерер Арена“ не успеа да ги собере потребните 3.000 потписи


Швајцарија – Планот на тениската ѕвезда Роџер Федерер да ја преименува главната спортска сала во Базел пропадна во понеделникот, откако не успеа да собере доволно потписи.

Погодени од пандемијата на коронавирус, навивачите на Маестро останаа на 1.800 потписи од потребните 3.000 за да доведат до локално гласање за предлогот. Но надежите дека „Ст. Јакобсхале“ ќе се преименува во „Роџер Федерер Арена“ се уште остануваат, објави швајцарската новинска агенција АТС. Арената е домаќин на тениски турнир во сала во машка конкуренција, каде актуелниот шампион Федерер триумфираше за десетгодишнината од минатата година.

Триесет и девет-годишниот тенисер, родум од Базел, живееше на периферијата на градот, каде што се наоѓа и комплексот. Како млад човек, тој поминал две години како носач на топки, а сега прави пица забави по натпреварот за децата кои ја вршат таа задача. Во Швајцарија, преименувањето на улиците, плоштадите обично се случува по крајот на животот на позната јавна личност. Идејата за промена на името на салата кружи од 2012 година, но сите обиди досега не успеаја.

Иницијаторите сметаат дека ваквата акција ќе има позитивно влијание врз градот, туризмот и тенисот. Тие ја поднесоа својата петиција до кантонските власти на градот Базел во понеделникот, во надеж дека ќе го одобрат барањето. „Ст. Јакобсхале“, со капацитет од 12.400 места, беше отворена во 1976 година. Салата заврши во 2018 година со реконструкцијата, која траеше околу 3 години и чинеше околу 100 милиони швајцарски франци (93 милиони евра). Последен пат кога Федерер играше на турнирот и не успеа да се пласира во финалето беше во 2003 година.

Во моментов е на четвртото место на светската ранг-листа, Федерер има 20 Грен слем титули – рекорд што сега го дели со Рафаел Надал по триумфот на Шпанецот на „Ролан Гарос“. Тој се најде на чело на рангирањето на списанието Форбс на најплатените спортисти во светот со 106,3 милиони долари без даноци – откако 100 милиони од нив доаѓаат од наградни фондови и договори за рекламирање.