Ова мора редовно да го контролирате на автомобилот


Редовната проверка и промената на маслото имаат големо влијание врз животниот век на моторот. Секој мотор троши масло, а некоја нормална потрошувачка е и до половина литар на 1000 km. Препорачливо е да го проверите маслото на рамна површина кога моторот на автомобилот е исклучен. По исклучувањето на моторот потребно е да се почека неколку минути за да се слева маслото од сите делови на моторот во картерот и дури тогаш реално да се измери количината на масло.

Кога ставате масло, не претерувајте, а најдобро е нивото на маслото во моторот да биде помеѓу ознаките „мин“ и „макс“. Кога ќе се истури малку повеќе масло во моторот, нема голема штета бидејќи ќе се врати во нормала по десет часа возење. Меѓутоа, кога во моторот се влева многу повеќе од максимумот, дел од маслото од картерот може да влезе во комората за согорување. Комората за согорување веројатно нема да претрпи голема штета, но катализаторот и недостатокот на сонда може да бидат уништени.

Од друга страна, кога новото масло е под минимумот, има недостаток што може да се препознае по палењето на светлото за притисок на маслото. Како што веќе спомнавме, недостигот во моторот е штетен бидејќи мала количина на масло се загрева повеќе од нормалната количина. Исто така, кога нема подмачкување, се развиваат екстремно високи температури, што резултира со суво триење што предизвикува топење на металните делови на моторот.