„Оскарите“ се најголема ноќ за дизајнерите : Големи филмови, големи ѕвезди, висока мода

Наградите на Академијата одамна се познати по тоа што се платформата на најнезаборавните модни моменти на многу познати личности кои останаа во културниот лексикон со децении


САД-  Големи филмови. Големи ѕвезди. Висока мода. Кога ѕвездите ќе продефилираат на црвениот килим на доделувањето на „Оскарите“ на 12 март во театарот „Долби“ во Лос Анџелес, тоа не само што ќе биде најголемата ноќ во Холивуд, туку и најголемата ноќ за славните дизајнери.

Долгата парада жени во гламурозни тоалети и скап накит, која почнува во јануари со доделувањето на наградите Избор на критичарите, Златните глобуси и од Здружението на актери, конечно завршува со „Оскарите“. Најдоброто, како што велат експертите, се чува за крај.
 
Од ревјата на „Валентино“

Шанел, Армани и Валентино се главните играчи во играта на облекување на славни личности, а секој од нив направи револуција на црвениот тепих на свој начин. Шанел ги пренесува женските француски задоволства, а Валентино направи облекувањето да се чувствува младешко, живописно. Што се однесува до Армани, тој практично го измисли системот на облекување на црвениот тепих во 1990-тите, а минатата година добивме ПР-пошта во која се наведува дека околу 30% од добитниците на Оскар се надевале на нивните Оскари  во Армани. Дали фустанот дава среќа или брендот едноставно има одличен вкус? (Можеби и двете: Мишел Јео, номинирана за нејзината улога во Сè насекаде одеднаш, седеше во првиот ред на шоуто минатата недела.)

Неодамнешната Модна недела во Париз ќе придонесе за нови изгледи.

„’Оскарите’ се најголемата модна ревија на планетата“, изјави дизајнерот Марк Бауер.

За разлика од затворените ревии, „Оскарите“ се прикажуваат во живо низ целиот свет и имаат милионска публика. Фотографии и видеоснимки од славни личности ги преплавуваат весниците, списанијата и интернетот.

„Доколку носите светли бои, ќе изгледате убаво на фотографиите“, изјави дизајнерот Дејвид Мејстер. „Оваа година актерките треба да покажат малку сексапил, да покажат малку кожа: деколте или гол грб“, смета тој.

Според модниот дизајнер Ален Б. Швац, фустанот може дополнителни да истакне некоја ѕвезда, меѓутоа, ѕвездата не може да го направи фустанот поубав.

„Грд фустан ќе стои грдо на кој било“, додаде тој.

Гвинет Палтроу ја научи лекцијата во 2002 година со претерано проѕирниот црн фустан на Александер Меквин. Од друга страна, пак, Кејт Бланшет секогаш ќе биде запаметена по фустанот на Жан Пол Готје, чиј грб беше навезен со цветови и колибри во 1999 година.